Diskuse

Pro peníze

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

mura1

20. 11. 2009 11:03
mala oprava

cervene krvinky lze uchovavat 42 dnu, zmrazenou plazmu 3 roky

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

18. 11. 2009 10:26
OPRAVA

Místo "Československa" má v článku být  "Slovensko".

0 0
možnosti
W

Wendolene

14. 11. 2009 7:04
Samozrejme, za vsim hledejte nenasytne a lakome firmy

Zacinam nejak chapat jehovisty, take uz bych se nehrnula do prijeti cizi krve. Navic kdyz vidim ty lidi, kteri davaji krev na plasmu tady ( za penize), neni mi dvakrat veselo. Pry se to porad kontroluje. No. To rikaji.

Jeste mne tak napada film Soylent Green, vubec bych se nedivila, kdyby jednou to doslo tak daleko, pro penize vse, pro lidi nic.

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

14. 11. 2009 10:25
Re: Samozrejme, za vsim hledejte nenasytne a lakome firmy

Když jsem se tak dívala na ty prameny, občas se tam také vyskytlo "vězni v USA dávali krev, příjemce se nakazil AIDS", a když jsem četla, jak dlouho se tutlalo (nebo jak dlouho nechtěla vláda přijmout důkazy o tom), že HIV je přenosné krví, jen aby se to nedotklo obchodu... To už bych cizí krev také přijímala se smíšenými pocity. Prý se každý dárce testuje dvakrát... Ale kde máme tu jistotu, že to tak bylo, že?

0 0
možnosti
K

kion123

13. 11. 2009 23:48
:-)

Tak je jasné oč Vám jde.Jistě ne o lidi-protože kdyby Vám o ně skutečně šlo chápala byste lidskou přirozenost.

Ani jsme ten Váš "článek" řádně nečetl-z hnusu je mi vždy šouflRv

0 0
možnosti
I

IoannesBaptist

13. 11. 2009 22:13
Tak mne napadá,

nebude na tom jehovistickém šprochu přece jen pravdy trochu?

0 0
možnosti
  • Počet článků 155
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2934x
Láska nedává nic než jen sebe a nebere nic, co sama nemá.
Lásce nic nepatří, ale ani ona nikomu nepatří.
Lásce totiž zcela stačí samotná láska.
Milujete-li, neměli byste říkat "Bůh je v mém srdci", ale raději říkejte "Já jsem v srdci Boha."
A nemyslete si, že lásce můžete určovat směr, protože láska, pokud jí stojíte za to, určí směr vám.
(Džibrán Chalíl Džibrán, Prorok)