Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

edelcacao

19. 11. 2009 21:22
tak mě tak napadá jestli taky proto není afrika prolezlá HIV

Možná by jim trochu té věrnosti neškodilo. Už mě nebaví dívat se na reklamy o jakýchsi dětech či ženách škemrajících o pomoc na léky. Ze začátku to byla sranda ale každej vtip omrzí. Spát dneska s černochem/černoškou je tak celkem velké riziko.

0 0
možnosti

Tuubeen

19. 11. 2009 22:24
Re: tak mě tak napadá jestli taky proto není afrika prolezlá HIV

Spít dneska s každým je riziko, nikdy nevíte, jak velkou smůlu budete mít.  (a propos, četl jste můj článek Pro peníze?).

Mimochodem, Afrika není stát; je to kontinent. Je tam Zimbabwe, kde se HIV pozitivita drží kolem 15,3%, i Senegal, kde je to pod 1%, nebo Mauretánie s výskytem HIV nižším,než některé země východní Evropy.

0 0
možnosti

edelcacao

19. 11. 2009 21:13
lehkou nerovnováhu bych viděl v tom, že

tady se lidem nic nestane, zatímco v somálsku vás zbičují a ženy rovnou ukamenují. Njn muslimové, co člověk nadělá;-D;-D

0 0
možnosti

Tuubeen

19. 11. 2009 22:27
Re: lehkou nerovnováhu bych viděl v tom, že

Nesmíte se nechat chytit. ;-D Kamarád se z toho Somálska vrátil vcelku, nezbičován, slečny taky přežily, podle toho, jak zuřivě se za ním snažily dostat... ;-)

0 0
možnosti

misaviki

19. 11. 2009 20:22
Ne každá touží po černochovi

Dle vašeho článku stojí ženy u nás na černochy frontu. Ale mě osobně např. se černoši fyzicky hnusí a nesnesla bych ani dotyk. Pracovat s nimi, povídat si s nimi, cokoliv. Ale sex, vztah? Ne. Nazvete mě xenofobní rasistkou, možná nemoderní, nesvětovou.... ale já za to nemůžu, takto sem se narodila a takto to cítím. Byli jsme např. na dovolené a jeli na výlet lodí. Nastoupil pár - on velmi černý černoch, ona bledá blondýna ve vyšším stupni těhotenství. Udělalo se mi fyzicky špatně od žaludku, nemohla jsem ani vidět, jak na ni šahá, jak se k sobě mají, bylo mi zle z toho, že s ním čeká dítě. Bylo po výletě. Ale snažím se to pochopit a být tolerantní vůči volbě každého. Je vám s vaším mužem dobře, Ok. Jen aby jste věděla, že jsou i ženy které na toho vašeho fronty nestojí (myslím že to co já cítí více žen, jen to neřeknou). A přirovnání ke sporťáku? No já vám nevím...

0 0
možnosti

Tuubeen

19. 11. 2009 20:40
Re: Ne každá touží po černochovi

To je naprosto v pořádku, vím, že "frontu nestojí" všechny ženy (na nikoho ji nestojí ;-) ). Ale skutečnost je taková, že takoví muži JSOU nápadní a JSOU žádaní, přinejmenším na sex - nejspíš vinou mýtů ;-) , dokonce jsou přímo loveni (a kolikrát právě dámám ani přitomost té jiné nevadí...) . Vy píšete o tom, co znáte, já zase píšu o tom, co znám já... A skutečně, ono téměř není týdne, aby černocha ve městě nějaká neobtěžovala...

0 0
možnosti

issac

19. 11. 2009 16:40
manželka je domácím agresorem

Jen bych rád doplnil, že se tato rozlobená manželka dopustila domácího násilí, což je ohavné a nepřípustné. To, že svého muže udeřila pivní lahví (ba co víc, dokonce ji i rozbila), naplňuje taktéž znaky závažného trestného činu (nejen že jej ohrožovala se zbraní v ruce, ale dokonce výslovně prohlásila, že "svého manžela si zabije sama").  Lze říci, že by měla být za svůj zavrženíhodný skutek nejenom vykázána ze společného bydliště, ale také náležitě potrestána! Pisatelka se tím, že neoznámila tento zrůdný zločin orgánům činným v trestním řízení, přestože o něm věděla, sama dopustila trestného činu.....

0 0
možnosti

Tuubeen

19. 11. 2009 17:03
Re: manželka je domácím agresorem

Pisatelka si toho jest vědoma. Budiž jí omluvou, že se o této události dozvěděla až několik měsíců po činu, a že v době spáchání zmíněného trestného činu ještě ani vykázání agresora z místa jeho bydliště nebylo možné. Kdyby pisatelka trestný čin ohlásila dnes, tehdy pivní lahví zraněný (sic!) muž by pravděpodobně nesvědčil z obavy, že mu ženu zavřou a on bude sám muset pečovat o všechny jejich nezletilé děti. :-)

0 0
možnosti

smajlik :)

17. 11. 2009 18:50
Pěkné

:-)

0 0
možnosti

Tuubeen

17. 11. 2009 19:22
Re: Pěkné

Těší mě, že se líbí. Díky. :-)

0 0
možnosti

eizoeizo

17. 11. 2009 17:53
pište co nejvíc.

Máte hodně co říct a navíc psát opravdu dovedete.

0 0
možnosti

Tuubeen

17. 11. 2009 19:22
Re: pište co nejvíc.

Děkuji za pochvalu; budu se snažit. :-)

0 0
možnosti

jirkaknop

17. 11. 2009 17:25
Nejlevnější jsou kvalitní veřejné domy.

To je nejlevnější, nejlepší a nejkrásnější vztah. Zdá se, že třeba 2000Kč na hodinu je mnoho. Ale kolik vytáhne milenka? Také málokterá z obsluhujících děvčat jde přesvědčovat manželku o reálnosti vztahu. A nejkrásnější? To je snad jasné..jinak by tam nikdo nechodil.

0 0
možnosti

Tuubeen

17. 11. 2009 19:26
Re: Nejlevnější jsou kvalitní veřejné domy.

Ale i to má svá rizika... http://www.prostitutka.bloguje.cz/816977-utrum.php a následující tři články... ;-)

0 0
možnosti

shrink

17. 11. 2009 15:19
Jéje,

tak to je dobře, že jsem udělala (zase) výjimku a jdu Vám psát do diskuse, že máte mou karmu - konečně jsem odhalila majitelku přezdívky, která se u mne občas objeví :-) Píšete moc hezky!

0 0
možnosti

Tuubeen

17. 11. 2009 15:28
Re: Jéje,

Děkuji, také vás tu ráda vidím! :-)

0 0
možnosti

maudite

17. 11. 2009 14:52
Moc pekne napsane

jsem bily a nikdy jsem sve partnerce nezahnul ani kdyz byla prilezitost. Ale to co mi moje partnerky provadely, to me dnes privedlo do stadia latentni resignace nad partnerskymi vztahy.  A to nejsem zadny kus ledu- mohu dolozit dopisy sousedek prosicich aby jsme byli potichu.

0 0
možnosti

Tuubeen

17. 11. 2009 14:59
Re: Moc pekne napsane

A to já vám zas ráda věřím i bez dopisů ;-) , a přeju hodně štěstí s věrnějšími partnerkami.

0 0
možnosti

Tuubeen

17. 11. 2009 14:41
Dvoření s nejistým výsledkem...

S tím se pojí ještě další fenomén, tzv. "mbaaraan" - šizení mužů pro peníze. Dívka si opatří několik ctitelů, ti ji zahrnují dárky a penězi a ona jim dává naději... a když po čase některý odpadne, promptně ho nahradí. Přednost dávají spíš ženatým, protože ti jsou prý štědřejší, nevymáhají sex a nemají tolik času. 

0 0
možnosti

SID09

17. 11. 2009 14:45
Re: Dvoření s nejistým výsledkem...

No když jsou blbí a nechají se  - jasný důkaz, že ženský nejsou všechny slepice. Některým holkám to móóóóóóc dobře myslí. !!;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 155
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2934x
Láska nedává nic než jen sebe a nebere nic, co sama nemá.
Lásce nic nepatří, ale ani ona nikomu nepatří.
Lásce totiž zcela stačí samotná láska.
Milujete-li, neměli byste říkat "Bůh je v mém srdci", ale raději říkejte "Já jsem v srdci Boha."
A nemyslete si, že lásce můžete určovat směr, protože láska, pokud jí stojíte za to, určí směr vám.
(Džibrán Chalíl Džibrán, Prorok)