Diskuse

Můj bytař

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KK

CarolusIV

11. 1. 2010 14:58
Zcela prosté.

Neotvírat a být zticha. Vzít si z tresoru nabitý revolver a čekat. 

Až otevře dveře, dvakrát vystřelit. Nejdřív jemu do hlavy a pak teprv do stropu. To byl ten "varovný výstřel".  Ta první rána musí sedět, aby soud měl k dispozici pouze vaší výpověď.

Jen tak dokážete, že jednoho dne nevyloupí i vás.

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

11. 1. 2010 15:04
Re: Zcela prosté.

Nemám trezor. Nemám revolver. Neumím střílet. Mám děti, před kterými zloděje nestřílím. (A, jak z článku vyplývá, pán ve svetru měl někde pod schody schovaného parťáka... musela bych dohonit a zastřelit /zepředu??/ i jeho, aby to bylo beze svědků...).

Tenkrát jsem ale také ještě nevěděla, že policii mám volat při každém výskytu podezřelých osob v domě.

0 0
možnosti
ACT

a co třeba

11. 1. 2010 14:49
Bytař sebere drobnost,politici celou budoucnost!

Nechte to být ......třeba má známé u policie a musí si pomáhat a chránit kšeftíky....

0 0
možnosti
  • Počet článků 155
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2934x
Láska nedává nic než jen sebe a nebere nic, co sama nemá.
Lásce nic nepatří, ale ani ona nikomu nepatří.
Lásce totiž zcela stačí samotná láska.
Milujete-li, neměli byste říkat "Bůh je v mém srdci", ale raději říkejte "Já jsem v srdci Boha."
A nemyslete si, že lásce můžete určovat směr, protože láska, pokud jí stojíte za to, určí směr vám.
(Džibrán Chalíl Džibrán, Prorok)