Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vit.kucik

19. 8. 2010 23:19
Moc tomu nerozumím...

... ale to je tím, čím jsem. A mám to taky za to, že lezu do vztahových článků, kde nemám co dělat. Když ten nadpis evokoval cosi z fyziky... :))

0 0
možnosti

Dana Bočková

16. 8. 2010 10:13
Je mi vás líto, když to čtu

Když to čtu, zní mi to děsivě, ale nechci soudit, jen vy víte, jaké jsou klady vašeho muže a proč s ním jste. Komentovat a okukovat cizí ženy ve vaší přítomnosti se nedoporučuje, to už hlásal starý Plzák, někdy zkrátka mnoho upřímnosti v manželství může být vražedné. A to ostatní - neochota chvíli pohlídat dítě, to, že si nesmíte nikam vyrazit, to zní přímo děsivě. Doufám, že není takový pořád a byla to jen umělecká nadsázka a ojedinělý subjektivní pohled.

0 0
možnosti

Tuubeen

16. 8. 2010 10:24
Re: Je mi vás líto, když to čtu

Propána, jistě, že je to umělecká nadsázka v kombinaci s popisem ojedinělé situace... Manžel samozřejmě děti hlídá, jen nerad hlídání kojenců, co "neberou" flašku (ani se mu nedivím).

S odstupem mi to přišlo spíš legrační, než hrozné - jaký vliv mají na chlapa kamarádi, co se předhánějí v líčení toho, jak doma všemu šéfují, děti nehlídají a ty Stepfordské paničky si všechno zařídí samy a ještě jsou věčně upravené a šťastné... Jinak viz též: http://sadio.blog.idnes.cz/c/121509/Matka-na-ten-nejplnejsi-uvazek.html

0 0
možnosti

16. 8. 2010 10:12
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
  • Počet článků 155
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2934x
Láska nedává nic než jen sebe a nebere nic, co sama nemá.
Lásce nic nepatří, ale ani ona nikomu nepatří.
Lásce totiž zcela stačí samotná láska.
Milujete-li, neměli byste říkat "Bůh je v mém srdci", ale raději říkejte "Já jsem v srdci Boha."
A nemyslete si, že lásce můžete určovat směr, protože láska, pokud jí stojíte za to, určí směr vám.
(Džibrán Chalíl Džibrán, Prorok)