Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
UU

hryhryhry

7. 9. 2010 11:13
řešení falšováním

slyšeno někde v kuloárech, jak na to:

 zakoupit zápočtový list v papírnictví za dvě pade, za dvě stovky nechat udělat razítko nejlépe už neexistujícího s.r.o., vyplnit zápočtový list na stroji, orazítkovat a hotovo. (formulář ZL neboli Potvrzení o zaměstnání je na netu, jakož i informace o různých s.r.o v živnostenském rejstříku.

(na hrubý pytel hrubá áplata, oko za oko, zub za zub)

;-D;-D;-D

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

7. 9. 2010 11:19
Re: řešení falšováním

Myslím, že už to tu někdo psal dřív... Ovšem ono to není tak jednoduché, když pod jinou společností platíte pojištění a dně, a najednou by ZL byl od jiného zaměstnavatele, navíc nepotvrzený Správou sociálního zabezpečení (přes kterou musí projít).

No nic, mám vyřešeno, důchodovou evidenci už asi stejně nikdy potřebovat nebudu, a tohle je jen takové memento pro případné naiv(k)y věřící, že se zákonů se lze dovolat vždycky.

0 0
možnosti
V

Viviana

6. 9. 2010 17:56
...

Normálně sprostá nebejvám, ale mě napad jen jeden slovní obrat... asi uhádnete kterej. ;-O

Právě jsem si prošla takovou anabází (ztráta zaměstnání), a to bez dítěte a bez takhle komplikovaných právních vztahů... stačí laxní exzaměstnavatel ("Já to řešit nebudu, zavolejte si účetní...") a prapodivná nechuť úředníků vyjít třeba jen krok vstříc. :-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 155
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2934x
Láska nedává nic než jen sebe a nebere nic, co sama nemá.
Lásce nic nepatří, ale ani ona nikomu nepatří.
Lásce totiž zcela stačí samotná láska.
Milujete-li, neměli byste říkat "Bůh je v mém srdci", ale raději říkejte "Já jsem v srdci Boha."
A nemyslete si, že lásce můžete určovat směr, protože láska, pokud jí stojíte za to, určí směr vám.
(Džibrán Chalíl Džibrán, Prorok)