Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

honzin.cz

5. 1. 2011 12:45
Zdravím Karimo

omlouvám se, že tak pozdě ale chtěl bych reagovat na Váš dotaz v diskusi pod mým článkem "Už mám dost blogů českých muslimek a muslimů" Diskusi jsem přestal sledovat docela brzo - rozrostla se totiž do obludných rozměrů. Ptala jste se, co mi vadí na Vašem blogu a jak by mohl být lepší. Myslím, že text článku vypovídal o tom, že kritika byla namířena jen proti muslimům, kteří dokola omílají jen islám a jeho výhody. Navíc článek s nadpisem: "Už mám dost blogů českých muslimek a muslimů, kteří píší každý den jen o islámu" by byl moc dlouhý:) S pozdravem Jan Matuška

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

4. 2. 2011 13:13
Re: Zdravím Karimo

Děkuji za odpověď, kterou jsem našla ještě později, než jste ji odeslal... ale i tak potěšilo, že vůbec existuje. :)

Díky!

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

3. 1. 2011 8:53
Hezký...

...nový rok ;-D R^

0 0
možnosti
E

Enaz

30. 12. 2010 21:36
Ano,

taky mne to děsí. Ta ztráta slušnosti. Nemusím dát bezdomovci peníze, ale pokud je slušný, tak tak nevidím důvod, proč mu slušně neodpovědět, slušně ho odmítnout.

Ten mladík má smůlu .... nikdo ho nevychoval, nikdo mu neřekl, že do lidí na dně se nekope. A pokud se z něj někdy stane bezdomovec (a co si budeme povídat - život se kroutí divně), tak nebude možná umět ani slušně požádat.

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

28. 12. 2010 13:53
:)

...někdy si dotyční berou zbytky důstojnosti sami :-) Ale jinak...dobrý rejpanec do žeber R^

0 0
možnosti
ML

marlow

26. 12. 2010 21:25
Je to tak

"co nás nutí upírat jim poslední zbytky lidské důstojnosti nebo možná člověčenství jako takového?" Upreli jsme je sami sobe a zoufale branime svuj vylhany svet chatrne skryvajici nase vlastni chyby. Casto domnele chyby. A proto nas rozciluje kdyz nas na nej nekdo upozorni.

0 0
možnosti
  • Počet článků 155
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2934x
Láska nedává nic než jen sebe a nebere nic, co sama nemá.
Lásce nic nepatří, ale ani ona nikomu nepatří.
Lásce totiž zcela stačí samotná láska.
Milujete-li, neměli byste říkat "Bůh je v mém srdci", ale raději říkejte "Já jsem v srdci Boha."
A nemyslete si, že lásce můžete určovat směr, protože láska, pokud jí stojíte za to, určí směr vám.
(Džibrán Chalíl Džibrán, Prorok)