Diskuse

Hledáte ipod?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KB

ladyevil_cz

26. 6. 2011 9:44
Zelený?

...červený? modrý?...ztratil jsem jich několik ;-) ;-D

0 0
možnosti
VS

apoc9

22. 6. 2011 19:05
...

Ať se vykašle na ipod a koupí si lepší mp :-)

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

22. 6. 2011 19:08
Re: ...

No tak ale kdyby ten ipod prodal, bude mít to MP o pár tisíc levnější. :-)

0 0
možnosti

abrakus

22. 6. 2011 14:51
:-)

R^

0 0
možnosti
U

UrsusLuin

22. 6. 2011 14:34
Dík.

Teda, dneska jste mi projasnila den. A zároveň mě i zahanbila, protože takové úsilí bych osobně nevyvíjel.

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

22. 6. 2011 19:07
Re: Dík.

Hloupé je, že veškeré úsilí je zatím k ničemu. Dopisovala jsem si s distributorem Applu, se Ztrátami a nálezy DPP, zkoumala, jak se do ipodu dostat bez hesla - to jde docela jednoduše, jenže u toho zničíte všechna data, a od těch já jsem si slibovala, že by se podle nich dal třeba majitel vystopovat... a zatím nic. Tedy blog coby poslední naděje... Protože v PČR v tomto bodě opravdu nevěřím.

0 0
možnosti
ZS

Doa

22. 6. 2011 14:10
Jééé

To je hezký vidět někoho poctivého. :) R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 155
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2934x
Láska nedává nic než jen sebe a nebere nic, co sama nemá.
Lásce nic nepatří, ale ani ona nikomu nepatří.
Lásce totiž zcela stačí samotná láska.
Milujete-li, neměli byste říkat "Bůh je v mém srdci", ale raději říkejte "Já jsem v srdci Boha."
A nemyslete si, že lásce můžete určovat směr, protože láska, pokud jí stojíte za to, určí směr vám.
(Džibrán Chalíl Džibrán, Prorok)