Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
R

romanasophietoure

23. 9. 2011 17:32
bezva clanek

super clanek!!!!uplne vystizny!!!!R^

0 0
možnosti
P

PuckHead

13. 8. 2011 3:58
Přiliš mnoho cizích slov, aby tomu obyčejný člověk rozuměl..

Pěkná to češtingličtina ... tolik cizich  slov jsem v jednom článku už dlouho neviděl ... :-)

0 0
možnosti
S

Sasquatch

21. 7. 2011 21:37
Burka nikáb anonymita

Někdo si zase anonymně zabalí ksicht do nikábu nebo burky. Asi se stydí za své činy na veřejnosti a bojí se, aby jí někdo nepoznal. S tímto oblečením se také skvěle vykrádají banky, dají se v něm ukrýt různé třaskaviny, schovají se do něj celostátně hledaní lidé, .....

1 0
možnosti
MP

Martin V2

19. 7. 2011 11:46
Přes net je to v pohodě.

Mě jeden ing. přes zemědělství nadával do posraných Němců, asi si to špatně odvodil z mého příjmení a vysvětlovat mu, že od roku 17XX moji předkové prokazatelně žijí na území Böhmen asi stejně nemělo cenu.;-D

Jinak nechápu přístup majitele serveru bloguje, připadá mi dost kontraproduktivní.

Jinak sem nikdy žádného blogera nebo blogerku či diskutující na vlastní oko neviděl :-)

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

19. 7. 2011 12:19
Re: Přes net je to v pohodě.

Jak víte, že jste neviděl? ;-) Já na vlastní oko zahlédla i paní Diartovou, heč! ;-)

To s těmi pos*anými němci musel být nějaký nedouk, netušící, že němečtí a německy hovořící správci kolikrát přidělovali německá jména i Čechům - připomíná mi to trumberu, co mi tuhle na ulici nadával, že mám dítě v dětském pytli místo v kočárku, že by ty moderny, křivící dětičkám záda, zakázal... nevěděl, chudák, že jeho prabába tahala dědečka zrovna v takovém udělátku (i když asi bez karabinky), zvaném tehdy loktuše...

0 0
možnosti
TK

honda_mrkos_pajdusakova

19. 7. 2011 11:13
Máte pravdu jen částečně,

neanonymita je lepší v uzavřené skupině lidí víceméně známých. V rámci netových diskusí vám jména a adresy stejně nic neřeknou. I blogeři tady jsou v podstatě anonymové, pravděpodobnost, že někoho poznáte (kromě politiků) je minimální.

Dávate-li v plen své názory širé veřejnosti, nikdy nevíte, který pomatenec si s vámi začne vyřizovat účty.

Všimněte si někdy na novinkách, diskuse tam je nudná a sterilní.

P.S. prosím, prosím, "byvši", nikoliv "byvše"... ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 155
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2934x
Láska nedává nic než jen sebe a nebere nic, co sama nemá.
Lásce nic nepatří, ale ani ona nikomu nepatří.
Lásce totiž zcela stačí samotná láska.
Milujete-li, neměli byste říkat "Bůh je v mém srdci", ale raději říkejte "Já jsem v srdci Boha."
A nemyslete si, že lásce můžete určovat směr, protože láska, pokud jí stojíte za to, určí směr vám.
(Džibrán Chalíl Džibrán, Prorok)