Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ladyevil_cz

:)))

R^

0/0
13.9.2011 13:36

Martin V2

Trochu chyba

Opět se tu vrací klasické multikulturní - proč Vám vadí cikán co Vám ukradl tisícovku, když papaláši kradou miliony. Když pominu krutou realitu, že z papalášů krade jen někdo a z cikánů, co se dostali někam výše kradli asi všichni, tak nějaké virtuální miliony mě netrápí tak, jako to, že mi někdo šlohl výplatu.

Když se manželce snažila cikánka ukrást kabelku, nemávl sem rukou a neřekl si - ona je chudinka, jen at si ty naše peníze vezme a dá najíst chudákům dětem, vždyť ve vládě kradou více, ale zasáhl jsem, protože ta zlodějka nevěděla, že sem se zdržel a jdu za ní. Třeba Vy se v takovém případě zachováte jinak?

+4/0
1.9.2011 15:22

klapzubova

Re: Trochu chyba

Karmínové sádlo bude určitě vstřícné;-D

+2/0
1.9.2011 15:24

Tuubeen

Re: Trochu chyba

To jste ten článek špatně pochopil. To není "proč vám vadí cikáni", ale "co je za tím, že NAJEDNOU o tom sdělovací prostředku mluví, a čím houšť, tím líp"?

0/0
1.9.2011 16:09

zdeseny obcan

Re: Trochu chyba

Na pripadu Patrik noviny zjistily ze utajovat cikanskou kriminalitu uz dale nelze.

+3/0
1.9.2011 18:55

Martin V2

Re: Trochu chyba

Najednou je to proto, že se prostě hráz protrhla a už se to blbě utajuje, Patrika udržela idnes pod pokličkou měsíc, mačety šlo zatajit těžko a asi bude hůř.

+3/0
1.9.2011 18:58

Tuubeen

Re: Trochu chyba

Tak nevím - o kousek níž tu někdo tvrdí, že se nic podobného dřív nedělo (a tedy netajilo a média informují celou dobu stejně), jinde zas, že už se to tajit dál nedá... Ale nedá? "Případ Patrik" nebylo nic, co by se dálo každodenně. Do "každodenní kriminality" nespadá ani napadení mačetami ani podobné excesy páchané kýmkoliv na komkoliv. Kdybychom mluvili o drobných krádežích, možná i "bytaření", prosím, ale snad nechcete tvrdit, že případů jako byl "Patrik" nebo "masakr mačetami" se tu odehrává třináct do týdne?

+1/0
2.9.2011 12:39

Tuubeen

Re: Trochu chyba

A ne, zloděje lovíme rovněž, bez ohledu na barvu pleti a skandály vlády: http://manzelka.bloguje.cz/901925-nechci-penize.php ;-)

0/0
1.9.2011 16:11

obcas

oprava

z clanku

"Depák, jak dělaji takovej virvál," souhlasil příchozí, "tak to maj´ něco za lubem. Všicki pudou na cigány a ani si nevšimnou, že jim zatim kapsy vybírá někdo úplně jinej."

.po oprave

"Depák, jak dělaji takovej virvál," souhlasil příchozí, "tak to maj´ něco za lubem. Všicki pudou na gadžu  a ani si nevšimnou, že jim zatim kapsy vybírá cigán."

."Takovej starej cikánskej trik, že to furt na ty lidi funguje?"

0/0
1.9.2011 14:30

pěnice

Není pro nikoho tajemstvím,

že naši papaláši jsou takoví novodobí loupežníci. Co mi ale vadí více, že lidi ( ? ) které živíme a vše za ně platíme z daní nás ohrožují na životě. Pro mně je prioritou bezpečí mých dětí a moje. Ve volbách můžeme řešit další problém.

+2/0
1.9.2011 13:48

Tuubeen

Re: Není pro nikoho tajemstvím,

A uvědomujete si, že cikáni (a všichni další) jen využívají možností, daných zákony atd?

Nehledě na to, že s tím "placením všeho" to zas tak horké není, ze samotných sociálních dávek se vzdor pověrám slušně žít nedá. A to, že postihy drobné kriminality jsou tak malé, že se taková činnost vyplácí, to je opět vina koho...?

0/0
1.9.2011 14:11

pěnice

Re: Není pro nikoho tajemstvím,

Měla jsem donedávna( do loňského roku)  sousedku cikánku, ale ta byla ještě ze starousedlíků.To znamená, že byla slušná, měla ukončenou docházku  a problémy veškeré žádné. Měla dvě plnoleté děti a dvě menší a dostávala čtrnáct tisíc kč a na zimu peníze navíc na vánoce. To mi řekla sama. A teď si to porovnejte se ženou, která osm hodin sedí někde za pokladnou. Myslíte, že bere čtrnáct čistého????

+3/0
1.9.2011 14:18

pěnice

Re: Není pro nikoho tajemstvím,

Pravdu máte v tom, že to dělá vláda a je třeba to změnit.

0/0
1.9.2011 14:19

Tuubeen

Re: Není pro nikoho tajemstvím,

Mě poučila jedna (bílá) maminka, jejíž děti chodily s našimi do školky, že nezaměstnané matce samoživitelce (i fiktivní) platí sociálka nájem a část toho ostatního, co s bydlením souvisí. Pak se ta čísla mohou skutečně šplhat tak vysoko. (O penězích na Vánoce jsem neslyšela nikdy, ona existuje nějaká "vánoční dávka SSP"? Za co by se to mohlo schovat?) Ale normální nezaměstnaný bere ty své necelé tři tisíce ŽM...

0/0
1.9.2011 15:20

pěnice

Re: Není pro nikoho tajemstvím,

ano, bílý nezaměstnaný bere tři tisíce a na omezenou dobu. Oni berou tisíce na děti. Proč myslíte,že rodí snad už od patnácti.? Protože je ty děti živí.

+1/0
1.9.2011 15:24

Tuubeen

Re: Není pro nikoho tajemstvím,

Měla jsem dojem, že přinejmenším od loňska nebo předloňska už jsou různé příspěvky na děti staženy na minimum. Pokud vím, není žádný "speciální sociální zákon pro cikány", každý může za dosažení určitých podmínek žádat o totéž. (Na druhou stranu, vzpomínám na cikánku, která se mě ptala, jestli beru "sociálku" ze dvou zemí...)

0/0
1.9.2011 16:14

Martin V2

Re: Není pro nikoho tajemstvím,

Mnohdy dostávají i dávky, na které tak úplně nárok nemají a hlavně okamžitá pomoc v hmotné nouzi je hodně "pružně" vyplácená dávka.

0/0
1.9.2011 18:59

marka40

Re: Není pro nikoho tajemstvím,

A z čeho jsou tak tlustí? Žádný dělník nemá na sobě tolik špeku, co chudáci na soc. dávkách. A když se k těm soc. dávkám pravidelně ve velkém přikrádá,  pak je i na rychlá auta, kterými se provádějí v dopoledních hodinách "přátelské" návštěvy do vesnic, kdy jsou pracující v práci a ve vsi jen samí důchodci. Do domu se vleze i otevřeným oknem, a než se babka či děda vzpamatují, a stačí křičet, jsou fuč i penězi (většinou jde o desítky tisíc), které měli chudáci staříci našetřené za dlouhé roky. Než dojede policie, jsou už za horami. To není žádný můj výmysl, takto to v našem regionu chodí.

+4/0
1.9.2011 14:33

Tuubeen

Re: Není pro nikoho tajemstvím,

Vaši zkušenost nezpochybňuji, i když já ani po třech nebo čtyřech lete života v cikánském domě v cikánské čtvrti a dalších čtyřech letech života v těsném sousedství jiné cikánské čtvrti podobně drastické zážitky neměla. Ovšem zase díky tomu vím, že "tak tlustí" nejsou lidé z toho, že by jedli tak dobře. Vuřty a vodka jdou asi na špeky nejrychleji... :-P

0/0
1.9.2011 15:18

marka40

Re: Není pro nikoho tajemstvím,

No právě - hlavně ta vodka. A alkohol je, pokud vím, mnokrát dražíš než zelenina, mléko a jiné zdravé potraviny. Tak je s podivem, že na něj z těch soc. dávek mají, když na tu zdravou zeleninu ne. Není to divné? Kromě toho, i kilo těch vuřtů je dražší, než kilo zeleniny, ovoce, či brambor.:-P Teď jste mne opravud rozesmála. Odůvodnění, že sou tak tlustí proto, že nejedí dobře, místo zdravého levného mléka či minerálky, na které z dávek nemají(15,--Kč/litr) pijí vodku(250,--Kč/litr) - zajímavé, že na tu z těch dávek mají, je fakt luxusní.  To já přece vím taky ;-D

0/0
2.9.2011 7:27

Tuubeen

Re: Není pro nikoho tajemstvím,

Ekonomickou stránku věci nezpochybňuji. Na druhou stranu se tyhle vrstvy obyvatel (nejen cikáni) nevymykjí z pravidla, že nejvíce lidí s nadváhou nebo obézních je v řadách těch, kdo žijí těsně nad hranicí chudoby. Jednak nemívají o zdravé výživě vůbec povědomí, jednak kupují hlavně levné nekvalitní potraviny (Ne, brokolice vážně není levnější než nejlevnější párky a chleba. Alespoň ne v takovém množství, který nasytí rodinu.).

0/0
2.9.2011 12:49

marka40

Re: Není pro nikoho tajemstvím,

To, že takové zářitky nemáte, je celkem logické, protože Romové moc dobře vědí, že úspoy si nechávají v prádelníku jen hodně staří lidé, převážně na venkově. Proto tam jezdí v pracovní dny v dopoledních hodinách. Já znám opravdu několik takto okradených starých lidí. Kde nenašli peníze, ukradli alespoň zlato.

0/0
2.9.2011 7:27

nocenka

Re: Není pro nikoho tajemstvím,

No, na druhou stranu, uvědomujete si, že to něco svědčí o jejich charakteru, když tak vy- a zneužívají různých věcí?

0/0
1.9.2011 14:42

Tuubeen

Re: Není pro nikoho tajemstvím,

No jistě, ale nedělá totéž z velké části i majorita? Kolik lidí tu nevyužije škvíry v zákoně, když mohou získat něco navíc?

+1/0
1.9.2011 15:15

nocenka

Re: Není pro nikoho tajemstvím,

No, já třeba ne (a že jsem byla v takové situaci, ale prostě by mi to přišlo jaksi nepatřičné), takže fakt nevidím důvod, proč to omlouvat někomu dalšímu. Asi tak;-) A podle mě jedno, zda to dělá i majorita nebo kdokoliv jiný, prostě to je špatné. A kdo to dělá, tak má minimálně zajímavou morálku a to se nedá okecat, ani svalovat za to vinu na někoho druhého.

0/0
1.9.2011 15:31

Tuubeen

Re: Není pro nikoho tajemstvím,

Neomlouvám, jen konstatuji, že nemalá část z těch "spravedlivě rozhořčených" má morálku také dost pochybnou. Nicméně o tom článek vážně nebyl.

0/0
1.9.2011 16:16

hanah7

Re: Není pro nikoho tajemstvím,

Ano, někteří z majoriy zneužívají mezer v zákonech, aby pro sebe získali nějaký prospěch. Zatímco cikáni, to až na výjimky dělají všichni. Tak prosím nesrovnávejte.

0/0
1.9.2011 15:34

hanah7

Re: Není pro nikoho tajemstvím,

Co to mění na tom, že je živíme a oni nás ohrožují na životech ? To také dělají co jim umožňují zákony ? Sekat mačetou hlavy, znásilňovat a krást v obchodech umožňují zákony ?

+1/0
1.9.2011 15:07

Tuubeen

Re: Není pro nikoho tajemstvím,

Když je krádež v obchodě jenom přestupek, tak ano, to, že se krádeže vyplácejí, způsobují zákony. Za sekání hlav mačetou a znásilňování jsou snad trestáni všichni (násilných trestných činů se nedopouštějí jenom cikáni, že ne?).

0/0
1.9.2011 15:14

nocenka

Re: Není pro nikoho tajemstvím,

Vy byste šla krást, protože se to vyplácí kvůli mírným zákonům? Já teda ne. Ten problém je taky někde trošku jinde, než jenom v mírně nastavené laťce zákona.

0/0
1.9.2011 15:34

Tuubeen

Re: Není pro nikoho tajemstvím,

Nešla, ale celá řada lidí se holt bez biče nad sebou neobejde. A když je to dostatečně známo, měl by tam ten bič viset v zájmu všech.

0/0
1.9.2011 16:17

hanah7

Re: Není pro nikoho tajemstvím,

Zákony nezpůsobují to, že cikni kradou. Zákony způsobují pouze to, že musejí jít holt dvakrát, aby jim to hodilo slušnou částku. I to, že mentalita cikánů je jiná než mentalita většiny (dojít si pro mačety a kámoše za účelem zmasakrování pokojných občanů, většinou bílá většina nedělá), není způsobeno špatnými zákony, že ?

0/0
1.9.2011 15:43

ro.pro

Musíme řešit postupně.

Do listopadu vyřešit cikány a 18.listopadu politiky[>-]EURvRvRv!!!!!!

+4/0
1.9.2011 13:44

Tipeq

Jako úvaha to není špatný,

ale pro běžného člověka je větší hrozba kriminalita, kravál, obtěžování a pokřikování asociálních živlů(bílých, černých, fialových..) než nějaký tunelář, kterého v životě neviděl

+2/0
1.9.2011 13:13

Tuubeen

Re: Jako úvaha to není špatný,

No, nevím, nevím... třeba mě se určitě víc dotkne zvyšování DPH, než pokřikování živlů na ulicích (na živly lze ostatně vždycky zavolat policii).

0/0
1.9.2011 13:36

ro.pro

Re: Jako úvaha to není špatný,

a co udělaj policajti, když řekneš že to dělaj cikáni? Ani nepřijedou, to by byl rasismus.[>-]RvRvRv!!!!

0/0
1.9.2011 13:41

Tuubeen

Re: Jako úvaha to není špatný,

Já to zatím zkoušela dvakrát a přijeli pokaždé.

0/0
1.9.2011 14:07

pěnice

Re: Jako úvaha to není špatný,

no, volejte policii, ale to zrovna můžete volat z okna. Výsledek bude stejný.

0/0
1.9.2011 13:50

Martin V2

Re: Jako úvaha to není špatný,

Opravdu Vám více vadí, že z výpaty 20tis zaplatíte o cca 500-700 stovek více, než se se Vy a Vaše děti několik nocí za sebou nevyspí, protože cikánská rodina v sousedství provozuje jejich folkrolní představení již několik večerů za sebou?

Když již několikrát za sebou musíte ze společného fondu oprav platit vylomený zámek, popřípadě vyražené sklo ve vstupních dveřích, popřípadě Vám město naúčtuje úklid okolo domu? Fakt se Vás zvýšení DPH dotkne více?

+2/0
1.9.2011 15:26

Tuubeen

Re: Jako úvaha to není špatný,

Popravdě řečeno, ještě hlučnější než romští sousedé byla partička domorodých českých mladíků, v jejichž sousedství jsme také žili. A že by zámek ze společného fondu oprav stál 700 korun každý měsíc všechny nájemníky? (A věříte, že to bude jen 700? Když započítáte zvýšení cen všeho zboží a služeb atd.?)

Samozřejmě, být setrvale okrádán "neslušnými" sousedy není nic příjemného. Jenomže teď se ptám, proč se o tom mlčelo, mlčelo a mlčelo, a najednou bum, a noviny jsou podobných zpráv plné. Tohle už jsme totiž zažili v roce 2007.

0/0
1.9.2011 16:26

laduk

Re: Jako úvaha to není špatný,

Teď jste se trochu zacyklila s tím mlčelo mlčelo mlčelo. Noviny už dávno nejsou státní a píší si co chtějí aby zvýšily prodej a dřív se mačetové dýchánky a podobné zrůdnosti prostě nekonaly. Co se třeba zamlčelo?

0/0
1.9.2011 22:08

Tuubeen

Re: Jako úvaha to není špatný,

Jak můžu vědět, co se zamlčelo, pokud se to zamlčelo? ;-) 

Jinak, domníváte se, že kriminalita Romů tedy neexistovala a objevila se až teď? Nebo o ní teď začaly informovat sdělovací prostředky?

A že se dřív nekonaly mačetové dýchánky? Možná že ano, ale v opačném směru (pokud tedy ty "správnosměrné" nebyly "zamlčeny") - co Emil Bendík, Tibor Danihel a Berki, Biháriová?

0/0
2.9.2011 11:31

klapzubova

Re: Jako úvaha to není špatný,

R^

0/0
1.9.2011 15:23

Lex Aeterna

Je zčásti pravda, co jste napsala

jenže ten dialog je dle mne vymyšlený. Důchodci v drtivé většině nesnáší cikány stejně jako ostatní členové majority, víc než politiky i tuneláře.

+1/0
1.9.2011 13:04

Tuubeen

Re: Je zčásti pravda, co jste napsala

Dialog byl odposlechnut předevčírem(?) večer. O sympatiích k cikánům nebyl, spíš o tom, co se za současným boomem zpráv o romské kriminalitě skrývá. Není každý důchodce senilní hlupák, co si nevidí na špičku nosu...

0/0
1.9.2011 13:34

zdeseny obcan

Re: Je zčásti pravda, co jste napsala

Duchodci maji sve vlastni zkusenosti, nepotrebuji je sbirat z novin. I mou 90 letou babicku se pred par lety pokusila okrast tlupa cikanek.

0/0
1.9.2011 16:11

Tuubeen

Re: Je zčásti pravda, co jste napsala

Jestli jste četl ten článek, pak víte, že nikdo z těch pánů neříkal ani náznakem, že romská kriminalita neexistuje.

0/0
1.9.2011 16:19

jita

Také mám dojem

že tu sledujeme vrtění psem.

Tohle je mistrná manipulace s veřejným míněním. A lidi se toho chytili. Pozornost je odvedena stranou a hele už se schvalují další zákony, vyhlášky a dodatky, které nám zase seberou kousek z vydělaných peněz, ožebračí ty co už nebo nikdy nemohli pracovat a navíc vše zdraží.

Je třeba najít cíl - lidé se zlobí a moc se zlobí. Tedy ať si tu zlobu vybijí na někom jiném . Co takhle ... jsou tu dlouho. Lidé s nimi mají léta špatné zkušenosti. Stačí jen trochu více psát o věcech, které se už léta dějí. Ve spoustě případů jde o prkotiny, o kterých by jsme se nedozvěděli. Obvykle se o nich totiž v novinách nepíše a ve zprávách se o nich nemluví.

Tohoto "vrtění psem" se už účastní novináři a i vláda samotná.

+2/0
1.9.2011 12:45

Tuubeen

Re: Také mám dojem

Souhlasím. Bohužel je zřejmé, že se to daří. I když, jak je vidět, se staršími a zkušenějšími lidmi to nejde tak snadno...

0/0
1.9.2011 12:52

Martin V2

Re: Také mám dojem

Opravdu myslíte, že cikáni jsou "vymyšlený" problém?8-o

Taky se mi nelíbí utahování zákonů, ale problém s touto menšinou je tu již desítky let a doteď se dost tutlal a teď už to prostě tutlat dost dobře nejde. S čímž se dalo počítat, jen sem netušil, že to bude tak brzo.

0/0
1.9.2011 15:28





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.