Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VNP

veš na pleši

26. 10. 2011 17:05
Úžasné.

I já jsem se narodila rodičům nedlouho před čtyřicítkou, jako jejich první dítko. V době, kdy byly zvykem osmnáctileté nevěsty a dvacetileté maminky. Dnes je mým rodičům sedmdesát a nemám pocit, že bych o něco přišla. A nemyslím, že by to byl zas takový úkaz, ženy, které byly v mamčiném věku, také v porodnici ležely, jen porodily třetí či čtvrté dítě kvůli nedostatkové antikoncepci. A já? Je mi 33, jsem dlouho vdaná a zajištěná, po dítěti netoužím, žádné pudy se nedostavily, nevím proč. Možná je to u nás v rodině obvyklé. Když přijde touha ve 40, pokusím se o těhotenství ve 40. Když to nepůjde, nepůjde. Mám snad mít nechtěného potomka teď a dávat mu to znát, že není vítaný? Jen proto, abych nebyla stará matka a nelitovala? Kdybych naopak dítě měla a litovala, bylo by to mnohem horší...

0 0
možnosti
  • Počet článků 155
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2934x
Láska nedává nic než jen sebe a nebere nic, co sama nemá.
Lásce nic nepatří, ale ani ona nikomu nepatří.
Lásce totiž zcela stačí samotná láska.
Milujete-li, neměli byste říkat "Bůh je v mém srdci", ale raději říkejte "Já jsem v srdci Boha."
A nemyslete si, že lásce můžete určovat směr, protože láska, pokud jí stojíte za to, určí směr vám.
(Džibrán Chalíl Džibrán, Prorok)