Diskuse

Budu tě milovat, jestli...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KB

ladyevil_cz

9. 10. 2011 12:09
A nebudu a nebudu :)))

;-D R^

0 0
možnosti
S

smidrsova

7. 10. 2011 23:15
Prosím Vás,

mohla byste toto vysvětlit i cca 100% mužů na planetě? Anebo jinak - znáte byť jediného, který by byl takto velkorysý ke své partnerce? Já mám totiž pocit, že mně by se do srdéčka vešly celé zástupy mužů - a to myslím vážně, bez jakékoli obscénnosti. Na jednom mám ráda to, na druhém ono... Ale musela jsem se rozhodnout a v zájmu rodinné integrity si nechat zajít chuť na "avantýry" - prozatím tak činím bez většího sebezapření, ale kdo ví?. Jestliže jedna polovina páru si musí ujasnit, koho chce a bez ohledu na věkem podmíněné změny u protějšku mu zachovávat věrnost, proč ta druhá strana toto nemusí?

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

8. 10. 2011 10:45
Re: Prosím Vás,

V článku se nepíše, že by to mělo platit jen pro jednoho z páru. A, ano, znám muže, kteří přimhouřili očko nad manželčinou nevěrou (není to zase tak vzácný jev) či něčím jiným (článek není o nevěře, ale o toleranci obecně).

0 0
možnosti
JM

calver1

6. 10. 2011 12:58
Budu tě milovat, když nepůjdeš na pivo.

Budu tě milovat, když nepůjdeš na pivo. Už tě nemiluji, pokud to ode mne žádáš.

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

6. 10. 2011 13:02
Re: Budu tě milovat, když nepůjdeš na pivo.

To je o lásce k pivu, to by chtělo samostatný článek. ;-D

0 0
možnosti
HH

Svatej Utřinos

6. 10. 2011 12:52
Máte pravdu, láska může mít mnoho podob,

ale naše emoce a vztahy do jisté míry podléhají kulturním a morálním vzorcům obvyklých na území, kde žijeme. Takže váš kolega sice mohl milovat svoji ženu, ale tím, že ji podváděl takovým způsobem, že se o tom mohl někdo dovědět, stavěl ji v očích společnosti do role parohaté chudinky. Kdyby se to jeho paní dozvěděla, určitě by se nemávla rukou: no jo, ten můj Karel (Pepa, Franta...)má halt široké tak srdce, že se mu jich nás tam vejde víc. Zajisté by jí to ublížilo. Neměla by součást lásky taky být snaha milovanému nepůsobit bolest? Nevím....

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

6. 10. 2011 13:02
Re: Máte pravdu, láska může mít mnoho podob,

Ano, to jsem rozebírala pod tím posledním článkem - že se to liší i dům od domu, natož zemi od země nebo kontinent od kontinentu. Paní by to určitě ublížilo - ale na druhou stranu, bez rozsáhlé konspirace (která měla právě za úkol zabránit ubližování) by to možná nemohl tajit tak dlouho a tak důkladně... Součást lásky je určitě i snaha nepůsobit milovanému bolest... ale kam až sahá? A může pak podváděná žena (nebo muž, na tom nesejde) nevěrníka odsoudit stylem "když ty takhle, tak já tě už nemám rád(a)"? Co potom láska z téhle strany?

0 0
možnosti