Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

zmije rohatá a ušatá

31. 3. 2012 14:54
větší hloupost (sorry) jste udělat nemohla

měla jste pátrat v rubrikách prodej-nákup starožitností, ale tajně - teď si na vás dají pozor, pokud tenhle blog zaznamenají, to víte, že kočár budou chtít zpeněžit, a to víte, že když ho někdo koupí a zjistí, že kočár hledáte, schová ho, ani nemukne

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

31. 3. 2012 16:12
Re: větší hloupost (sorry) jste udělat nemohla

Neukradli ho včera. :-( V rubrikách už jsem pátrala... Vzhledem k tomu, že se neztratil jen kočárek, bych řekla, že zloděj se s ním do starožitností asi nevlekl (ona to navíc na finanční prostředky převedeno zas taková vzácnost není), spíš ho střelil někde v hospodě... A já bych byla ochotna si ho možná zpátky i koupit. :-/

0 0
možnosti
R

raks

31. 3. 2012 14:15
nová rubrika

ztráty a nálezy. A je to zadarmo !

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

31. 3. 2012 14:53
Re: nová rubrika

Tak trochu doufám, že když mi nezrušili článek o tom, že hledám majitele od majetku (mimochodem, udivilo mě, že ten tenkrát měl karmu kolem 11 - nevím, proč) , nezruší mi ani článek o tom, že hledám majetek majiteli ukradený.

0 0
možnosti
PM

horác

31. 3. 2012 14:02
bohužel neporadím,

ale v tomhle péráku jsem se vozil.

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

31. 3. 2012 14:51
Re: bohužel neporadím,

Asi vás bylo víc, péráky jsou pořád k sehnání (mimochodem, byly to úžasně pohodlné kočárky). Jenže my i když si koupíme a opravíme jiný, pořád bude... jiný...

0 0
možnosti
  • Počet článků 155
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2934x
Láska nedává nic než jen sebe a nebere nic, co sama nemá.
Lásce nic nepatří, ale ani ona nikomu nepatří.
Lásce totiž zcela stačí samotná láska.
Milujete-li, neměli byste říkat "Bůh je v mém srdci", ale raději říkejte "Já jsem v srdci Boha."
A nemyslete si, že lásce můžete určovat směr, protože láska, pokud jí stojíte za to, určí směr vám.
(Džibrán Chalíl Džibrán, Prorok)