Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M64i16l25a95n 77V15e44l73k41ý 8449365

Údaje uváděné v blogu si několikrát protiřečí ...... ha ha ha. :-/

.

PS: pro správce blogu ........... evidentně zde chybí sekce ... blog - bulvár

+1/−1
6.4.2013 16:15

A51l85e51n88a 18V86e72s16e98l96á 3403821725378

Hezké. To je fajn, že jste zase něco napsala!

+1/−2
6.4.2013 9:21
Foto

K28a83r47í56m53a 18S32a13d55i90o 7310323432822

Díky, jsem ráda, že se líbí. No, já bych i psala, ale čas není natahovací...

0/−2
6.4.2013 10:19

T62i20n90a 44S68o39l49a31n60o64v29á 4127132772836

Jé, to je výborně napsaný! R^:-)

+1/−2
6.4.2013 7:27
Foto

K87a37r86í40m58a 31S60a35d50i37o 7880443292622

Děkuji.

+1/−2
6.4.2013 10:18

E18v15a 54K75a80š70p40á66r89k60o22v71á 7970801439772

Ten článeček  na  aktuálně jsem četla a chtěla tam napsat, co si o tom myslím...Už po několikáte mě smázli8-o:-(Rv

Asi tam nějakému jedinci vadí svobodné ženy. Přitom rozvedených žen, které odešly od opilce je tu okolo mně více než dost. Se tedy divím, že ani po metylalkoholové aféře se aktuálně opilci nezabývá:-P

+4/−2
6.4.2013 0:18

S69y30l93v25a 24Š42p10o71r17k41o35v31á 9556259150314

Bohužel - pravdu nemáte. Alkoholismus je přičinou rozvodu jen u malého procenta manželství. Rozvádí se cca 50 procent manželství, u větší části je iniciátorem žena...ovšem tolik milionů alkoholiků tu nemáme ;-D

+3/−1
6.4.2013 8:30
Foto

K44a76r83í83m58a 70S45a86d32i74o 7650873592242

Pokud jde o příčiny rozpadu manželství, soudy dávají na výběr z deseti možností. Lidé často uvádějí nepravdivé údaje.

Ženy podávají žádost o rozvod ve 2/3 případů, ale 95% manželství je rozvedeno po vzájemné dohodě (2008). V průzkumu příčin rozpadu manželství a nesezdaných vztahů trvajících déle než 6 měsíců ale respondenti uváděli alkohol a závislosti jako důvod u 28 % žen a 9,8 % mužů (po nebo společně s odcizením, nevěrou a nedostatkem pozornosti), což se mi nezdá být málo - celé na genderonline "Kdo podává žádosti o rozvod".

0/−3
6.4.2013 10:14

S52y89l15v56a 21Š73p12o28r90k10o72v29á 9536349550354

Tady si protiřečíte: píšete, že lidé často uvádějí nepravdivé příčiny, ovšem zároveˇvěříte tomu číslo 28 % alkoholismus. Obojí totiž nejde. A je celkem logické, že žena v žádosti o rozvod neuvede "zamilovala jsem se do jiného", ale spíš "chodí do hospody, pije". Protože tolik alkoholiků v naší populaci ani není.

+3/0
6.4.2013 11:00
Foto

K45a55r83í38m87a 49S20a97d90i47o 7540383372642

Přehlédla jste, že ten průzkum příčin rozpadu vztahů nebyl totožný z "kolonkami" rozvodových soudů (o tom, že lidé berou udávání důvodu rozpadu manželství jako formalitu, píše hezky dlouholetý manželský poradce dr. Tomáš Novák například v knize Péče o dítě po rozvodu a její úskalí)  - naopak, měl právě ty nedostatky v údajích od soudů nějak kompenzovat. Neodpovídaly tam jen ženy, ale i muži.

Jinak k rozvodovému soudu obyčejně chodí oba manželé, a aby si jeden z nich nechal dát nálepku alkoholik, pokud jím není, musí s tím souhlasit (= jde o formalitu bez ohledu na skutečnost) - nesouhlasí-li, přijdou na řadu znalecké posudky atd.

0/−1
6.4.2013 12:52

S27y57l80v12a 84Š23p57o53r95k23o31v70á 9566399580134

víte - různé statistiky jsou hezká věc... ale není nad to, popovídat si se soudcem, který se věnuje rozvodům... lidi tam říkají a píší ledacos - ale nakonec vyleze na povrch, že většina rozvodů je zaviněná tím, že lidí nejsou ochotni pro vztah něco udělat (dříve se říkalo "pěstovat si ho") - nejen brát, ale i dávat, ano i  v - v rozumné míře - něco obětovat. A když mají pocit, že už to "není ono", tak se prostě rozvedou - bez ohledu na děti

+1/0
6.4.2013 13:01
Foto

K45a10r41í47m46a 76S48a49d26i61o 7520603282832

To se pořád točíme kolem téhož tématu: totiž, že to, co se udává jako důvod u soudu, nemusí být vůbec pravda.

Jinak podíl manželství s nezletilými dětmi v celkovém počtu rozvedených manželství klesá (předloni 56%, v roce 1991 72%). Tam, kde soud identifikoval důvod rozpadu manželství konkrétně, to byla nejčastěji nevěra (většinou muže) a alkoholismus (většinou muže). (ČSÚ)

Není náhodou, že rozvodovost stoupá tam, kde jsou ženy výdělečně činné a vzdělanější, případně v rodinách s malým počtem dětí (což ale může souviset i s tím, že vícedětné rodiny bývají nábožensky založené) - dosažitelnost rozvodu a možnost "přežití" po něm umožňuje ženám odcházet ze vztahů, které by jinak byly nuceny "lepit". (Příklad: když dal muž manželce facku před sto lety, dotyčná mohla leda sbalit děti a odejít k mamince, kde vyčkala, až si ji manžel zase vyzvedne... protože potřebovala živitele. Když dá muž ženě facku dneska, nic jí nebrání podat žádost o rozvod, protože od něj může kdykoli, byť s jistými těžkostmi, natrvalo odejít. Otázka je, co vnímáte jako lepší?)

+1/0
6.4.2013 13:27

S18y83l70v20a 97Š87p16o95r80k58o21v23á 9836379970394

U té facky je to jasné... Problém je v tom, že lidi rozmlátí dětem rodinu třeba kvůli nedůležité nevěře - a to vnímám jako daleko horší.

0/0
6.4.2013 18:36
Foto

K45a73r96í58m98a 18S60a88d25i11o 7940383502652

Já vím, je to už nějaká doba... Nemohla jsem se k tomu pořád dostat (když jsem ta zodpovědná zaměstnaná matka od rodiny ;-D, ale tohle mi opravdu nedalo, abych se neozvala... Do doby, než jsem se po tom začala dívat, mi z médií taky připadalo, že každá druhá čtyřicetiletá ženská je DOBROVOLNĚ svobodná a bezdětná a jak jsou ty sobecké fúrie v módě - a hele, ono ne!

0/−2
6.4.2013 10:18

S39y48l68v35a 13Š32p81o49r43k76o53v34á 9856569200474

Při tom popisu života babiček jste poněkud vedle... Za prvé - co vadí sneiorům nejvíc, není ani tak hmotná nouze, jako osamělost. A s tou vám kamarádka, se kterou zajdete jednou za čas do opery, nepomůže - tam pomohou jedině děti a vnoučata - tedy pokud si je vychováte k tomu, aby uznávaly rodinné hodnoty - jinak se na vás ve stáří taky vykašlou. A co se týká hmotného zajištění - při cenách bydlení má single senior opravdu značný problém vyjít s důchodem - když jsou dva, zbyde na ten lístek do opery daleko spíš. A věřte, že dnešní babička zvládne jak ten štrůdl, tak divadlo (operu zrovna nemusím). Ovšem v 70. budu nejspíš už prababička ;-D

+6/−1
5.4.2013 23:00

J47a12n 74S28l12a52n52i66n93a 6925810744818

Single dáma, která celý život pracovala a nestrávila jeho nezanedbatelnou část na mateřské, rodičovské nebo "paragrafu", bude mít pravděpodobně svůj byt 1+1 nebo 2+kk v osobním vlastnictví a při troše štěstí bude mít ještě druhý, který bude pronajímat, aby si vydělala na provozní náklady toho prvního.

A osamělost může řešit třeba návštěvami bridžového klubu.

+6/−6
5.4.2013 23:27

S56y32l76v57a 21Š33p17o89r12k86o64v61á 9916499210124

Víte, člověku, který považuje hráče bridge za náhradu rodinných vztahů, to asi nevysvětlím... možná až budete sám starý...

+2/−5
6.4.2013 8:08

A88l69e23n86a 49V82e92s84e97l98á 3443541865598

Proč náhradu? Život člověka, který nezaložil vlastní rodinu, jde od začátku jinými cestami a za nic si náhradu hledat nepotřebuje.

Člověk zvyklý žít v páru, který ve stáří přijde o partnera, bude muset hledat, jak žít teď. Matka obklopená dětmi, které pak vyletí z hnízda, taky. Ten, kdo tohle nikdy neměl, nebude na stáří ani nic nahrazovat. 

Jsem rodinný typ, mám tři děti, můj brácha má tři děti, atd. Je nás kupa a všichni i se všemi příslušnými babičkami, dědečky i švagry  žijeme v oblasti o průměru asi deset kilometrů. Líbí se mi to tak, ale znám dost lidí, jejichž život vypadá úplně jinak a není přitom o nic horší.

+5/−2
6.4.2013 9:20

S31y75l59v72a 85Š65p30o26r94k54o32v82á 9856199350164

Víte, já občas zajdu do domova seniorů - a vidím, jaký je život takových lidí. A taky jak  litují, že tu rodinu neměli. Věřím, že dokud jsou mladí či ve tsřední věku, soběstatční, relativně zdraví - tak jim to nevadí...Jenže s pordlužujícícm se věkem budou prožívat stále delší čas, kdy zcela soběstační nebudou...a pak ten jejich život o hodně horší bude

+3/−2
6.4.2013 10:36

A98l63e81n53a 17V52e97s80e95l57á 3333421125348

Ovšem současní senioři jsou generace, kdy se ještě singlovství nenosilo. Takže většina lidí v tom domově seniorů rodinu  měla. Čeho litují ti?

+3/−2
6.4.2013 10:40

S72y85l24v51a 23Š77p94o70r32k25o57v65á 9856379760244

No v domovech jsou z velké části dost lidé, kteří uvěřili socialistické kolektivistické propagandě a své děti nevedli k rodinným hodnotám (ty se tehdy nenosily) - takže na ně děti te´d kašlou. A myslíte, že dřív nebyli single - i když se jim tak neříkalo? Nebo programově bezdětní?

+2/0
6.4.2013 11:10

A76l92e31n25a 54V37e12s87e77l34á 3273361405838

Hmm... většina zastánců tradičních hodnot a rodin naopak vzpomíná, jak v socialismu rodina vzkvétala, vysokoškolačky rodily už na studiích a neupřednostňovaly kariéru atd... 

Já vaše rodinné hodnoty sdílím, ale nesouhlasím s tím, jak to máte nalajnované. V socialismu za to mohla kolektivistická propaganda, dnes rodinu dostatečně nepodporují zákony... a když o někoho na stará kolena děti nemají zájem, je to jeho vina, špatně si je vychoval.

Život je, myslím, o dost složitější. Nebo možná naopak jednodušší, záleží na úhlu pohledu... Každopádně bych do něj nějakým inženýringem, kterak jedině to má správně být, nezasahovala.

+2/−2
6.4.2013 11:23

S40y56l40v80a 12Š18p14o89r48k12o89v51á 9966959260394

proti inženýringu mezilidských vztahů jsem také... Ovšem zákony podporující ty zodpovědná, které rodinu chtějí a jsou ochotni pro její urdžení a výchovu dětí něco udělat, vidím jako dobré. Ale především by se měly zrušit ty zákony, které dávají výhody těm, co v úplné rodině nežijí (nechci opakovat jaké , už jsme to tu psala vícekrát) - a rodinu tak v podstatě "podkopávají"

+2/0
6.4.2013 11:35

A37l31e87n74a 41V77e14s98e46l93á 3603951245828

Nojo, teď se nám tu seběhla diskuze ze dvou témat. Já bych tu také jen opakovala, že výhody dané zákony nevidím. :-)   Moji rodinu žádný zákon nepodkopává. Vaši jo? Ale teď jsme vlastně pod singlema...

+1/−1
6.4.2013 11:40
Foto

K93a64r23í91m44a 54S56a80d46i38o 7220853512332

Aniž bych chtěla rodinné vztahy shazovat... Myslím, že podmínkou zdravého duševního života je mít kromě rodiny i jinou síť podpůrných vztahů - přátele, kolegy... klidně i z toho bridžového klubu.

+5/−2
6.4.2013 10:02

S29y38l96v73a 65Š89p59o85r58k35o83v93á 9616789830864

Samozřejmě, s tím souhlasím. Ale důležité je to "kromě rodiny", protože samy o sobě je především ve stáří nenahradí. Jenže tohle část lidí bohužel pochopí, až když jsou sami staří - a je pozdě. Občas si povídám s lidmi v domovech seniorů - takže vím, o čem mluvím.

+3/0
6.4.2013 10:54

J35a20n 34S35l19a55n95i49n24a 6785110254458

Zažil jsem dost starých lidí, kteří rodinu neměli (nebo ji měli na druhém konci světa) a přesto (nebo právě proto) žili šťastný a spokojený život, byli společenští a vůbec.

Sama jinde píšete, že nejspíš v sedmdesáti letech budete prababičkou - to znamená, že průměrný věk při prvním porodu ve Vaší rodině je něco jako 23 let. Předpokládám tedy, že ve Vaší rodině asi není zvykem po vystudování VŠ pokračovat postgraduálem a stážemi v zahraničí. Kdyby bylo, možná byste se na svět dívala jinak.

+4/−3
6.4.2013 10:22

S45y50l22v49a 17Š35p79o14r10k20o65v57á 9206709600224

Máte nějaké pomýlené představy (nebo počty). V naší rodině jsou má většina lidí VŠ vzdělání (včetně mě), dcera je vědecká pracovnice AV, postrgaduál dokončila vloni (se čtyřletou dcerou), já  sama nakonec postgraduál po dvou letech vzdala... Studovat jsem  mohla - kvůli komunistickému kádrování - až po r. 89) Za socialismu bylo normální, že žena měla první dítě ve 20 (a nebylo to na tehdejší dobu nijak brzo), a protože je u nás kladen důraz na rodinu, jedno moje dítě si pořídilo potomka v 27 a druhé v 29 letech.

A protože občas mlvuím s lidmi v domovech seniorů - tedy ksutečně s těmi starými, tak vím, o čem mluvím. Dokud je člověk relativně zdravý a soběstačný, je vše OK... jenže ne každý takhle dožije...

+2/0
6.4.2013 11:08

J59a66n 31S70l21a12n13i40n54a 6835140584958

Průměrný věk prvorodičky ve 20. století nikdy neklesl pod 22,3 roku. Takže mít dítě ve 20 bylo i za "socíku" spíše brzy. A "socík" byl v tomhle zjevně exces, za první republiky byl průměrný věk prvorodičky podstatně vyšší.

Zajímavé je, že v mém okolí lidé, kteří měli vlastní život, povolání (ne každé zaměstnání je povolání) a koníčky, většinou umírají za zachované duševní a (přiměřeně věku) i tělesné čilosti. Přijde mi, že tato čilost je přímo úměrná intelektuální aktivitě provozované mimo rodinu.

0/−2
6.4.2013 11:20

S58y30l53v19a 72Š18p28o58r23k57o78v73á 9306779980634

Neívm, kolik vám je - ale socialismus jste nejspíš jako dospělý nezažil. Mít dítě brzy za socialismu znamenalo mít ho před 18. rokem. A mohu vás ujistit, že každý měsíc soudy tzv. zplnoletňovaly desítky takových holek - aby se mohly vdát z důvodu těhotenství. A téměř neexistovala maturitní třída, kde by nebyla alespoň 1-2 maminky (či alespoň maminky nastávající). A ta zachovalost ve stáří - tu sice částečně ovlivníte - ale opravdu jen hodně částečně. A záleží samozřejmě i trochu na intelektuální aktivitě - ovšem ta nemá nic společného s tím, zda se provádí mimo rodinu. Naopak - vyššího věku v dobré kondici se podle výzkumů dožívají lidí, žijící v manželství a udržující vztahy se širší rodinou.

+2/0
6.4.2013 11:31

A73l95e94n39a 28V52e66s97e21l15á 3903661175898

Jo, asi tak - jedna až dvě matky v třicetihlavé třídě. Taky si to tak nějak pamatuju. To je sice daleko víc než teď, ale statisticky to pořád byla výrazná menšina.

+1/0
6.4.2013 11:35

S20y75l59v59a 90Š46p56o38r61k57o12v43á 9846459520704

jo, ale maturovalo se v 18, takže ve 20. měla dítě třetina až půlka bývalé třídy, takže to nebylo nic neo bvylého, Hodně holek, co jim komouši zakázali studovat (což byl i můj případ) prostě aby zapomněla na své zničené sny o studiu, tak se začaly věnovat rodině,

+1/0
6.4.2013 12:44

J57a38n 16S44l25a64n61i91n96a 6465250624528

Korelace neznamená kauzalitu.

V případě udržování vztahu se širší rodinou si myslím, že zaměňujete příčinu a následek. Ale sama píšete "širší rodinu". Nukleární rodinu k tomu ani tak nepotřebují.

A vypovídající hodnota Vaší statistiky pro single ženy je bezvýznamná: single ženy jsou relativně novinka, rozhodně není mnoho takových, které by se už dostaly do věku relevantního pro posuzování věku dožití. Takže Vaše statistika porovnává jedince ovdovělé, rozvedené a ty, kteří mají to štěstí, že jim vztah i partner vydrželi. Ztráta partnera je samozřejmě faktor, který dožití ohrožuje. Ale pokud tam ten partner nikdy nebyl, nemáte statisticky relevantní vzorek, podle kterého to posoudit.

O zplnoletňování samozřejmě vím, mně takhle zplnoletňovali souseda. Ale to průměrné číslo neokecáte. 20 nebylo extrémně brzy (ale já jsem taky psal "spíše brzy"), ale rozhodně to bylo výrazně pod průměrem.

+2/−2
6.4.2013 11:42

E65v28a 17K81a63š97p86á37r73k48o47v16á 7700621199922

Jenomže seniorům vadí nezájem potomků, to je velký problém naší společnostiRv

+5/−4
6.4.2013 0:20

S74y81l19v69a 15Š69p75o11r55k97o22v39á 9446959470804

No vždyť o tom píšu... člověk, který opustí rodinu jen proto, že partner už ho po letech soužití nudí a on se zamiloval do někoho jiného, nejspíš opravdu zůstane ve stáří sám - své děti přece nejvíc vychováváme příkladem - a takový rodič dal dítěti příklad: jdi si za svým, na rodinu nekoukej, oni si nějak poradí.

A navíc to není problém společnosti - do toho "společnosti" opravdu nemá co mluvit. Je to jen a jen "problém" konkrétní výchovy. Např.pokud se snacha nesnese s tchýní a navštěvují se proto jen občas, pak je logické, že dětí se nenaučí tomu, že za babhičkou se jezdí pravdielně, že se jí pomáhá atd.

+3/−3
6.4.2013 8:21
Foto

K38a30r78í92m14a 55S57a71d14i33o 7510663532342

Ano, ale já píšu o tom, že ve stáří zůstane sám i ten, kdo toho druhého nudil a byl opuštěn.  Příkladm sice vychováváme, ale kdyby byl na vině jen a jen ten příklad, museli bychom nutně dojít k tomu, že když dneska někdo o své staré rodiče nemá zájem, neměl zájem už Kain s Ábelem o Adama s Evou...

+3/−2
6.4.2013 9:51

S31y88l79v82a 37Š41p54o86r50k20o30v93á 9516299110484

Opuštěn zůstane ten, kdo si své děti nedovedl vychovat... Tedy až na velmi malé výjimky, (kdy dítě zemře dřív než rodič, odstahuje se do Austrálie apod.) je to jeho vina. Pokud partner odejde od rodiny bez závažných důvodů, a ten druhý naopak dítě i nadále vychovává k rodinným hodnotám, tak to dítě to v dospělosti pochopí - a toho druhého určitě osamoceného nenechá )i když byl "opuštěn jen z nudy). Ale nejde jen o manžela, jde i o  vztahy v širší rodině. Často je slyšet - "proč bych se stýkala s tchýní, když ji nesnáším, stačí zajet dvakrát za rok" - opět sobecký postoj, který dítě velice rychle okouká...

+3/0
6.4.2013 10:52
Foto

K56a44r27í67m22a 65S16a61d31i70o 7580663122612

Zajdeme-li do takových extrémů, můžeme rovnou říct, že opuštěn zůstane taky ten, kdo si nedovedl vybrat partnera. Kdo si "dovede vychovat děti" a "vybrat manžela/-ku", nikdy opuštěný nebude.

Jenže domovy důchodců jsou plné lidí, kteří v dobré víře vychovávali děti pro rodinné hodnoty natolik, že na ně třeba přepsali firmu nebo byt... a hodnoty se najednou nějak smrskly. Když jsem před nějakou (delší) dobou psala článek na tohle téma, většina komentujících se shodla na tom, že v současné době není možné pracovat a zároveň se starat o starého čena rodiny. Znamená to, že člověk ze sendvičové generace, který si nemůže dovolit zůstat se starým (pra)rodičem doma, nebyl vychován pro rodinu? 

http://www.peceoseniory.cz/aktuality/cesi-casto-nemaji-penize-na-peci-o-sve-stare-rodice/

+1/0
6.4.2013 13:04

S45y53l22v75a 25Š84p97o88r19k96o69v18á 9366369730134

Mám obavy, že jste tedy v tom článku vybírala jen takové osoby, které se hodily do vašeho záměru. Já jsem pracovala v časově dost náročném prostředí, a přesto jsme si to dokázali zařídit tak, abychom se jak o manželovy rodiče,  tak mou maminku dokázali postarat. A dělala (nebo stále dělá) to takhle většina mých přátel.

Problém takhle medialozovaných věcí je v tom, že se vezme věc, která se dotýká např. 20-25 procent populace -a vztáhne se na většinu. Navíc zrovna v téhle oblasti se lidé potřebuhjí nějak ospravedlnit, že se o své rodiče nedokážou postarat, protože podvědomě cítí, že je to špatné - takže důvodů, proč to nejde, se najde vždycky daleko víc než těch cest, jak to udělat. Existují, nejsou zas tak složité - ale znamenajá starosti a problémy...a do těch už se řadě lidí nechce.

Co mě nejvíc zarazilo, že můžete uvést přepsání rodinné firmy nebo bytu na děti jako "rodinnou hodnotu" - to bohužel o něčem svědčí (jak u onech lidí, tak i o vás) ...o důrazu na hmotné statky místo na skutečné hodnoty

0/0
6.4.2013 13:16
Foto

K16a10r37í85m64a 38S10a46d71i10o 7280303252342

Pochopitelně, že jsem v článku vybírala eventuality, které se nevyskytovaly v textu, na který článek reagoval (myslím, že zahrnutí vešekrých možností by vydalo na monografii). S medializací i racionalizací máte jistě pravdu.

Sdílení majetku s nejbližšími podle mě není s rodinnými hodnotami v rozporu (byť uvedený příklad sama nechápu) - svůj názor na to jsem popsala jinde: http://manzelka.wordpress.com/2009/08/25/a-detem-postavte-barak/

0/0
6.4.2013 13:32

A78n19t43o38n43í15n 19T53i39c91h51e85r36a 6906408473626

Ale ony přece nikomu nevadí, jenom to občas mééédia nebo nějací pokrokoví blogeři nesmyslně pitvají :-)

+7/−1
5.4.2013 22:28
Foto

K98a60r93í83m92a 38S12a24d72i53o 7920543982592

Pitvají... a mezi řádky naznačují, jak straašně jsou nebezpečné...

+1/−3
6.4.2013 9:52

J28a79n 74S67l35a13n26i82n44a 6215640244108

Že by ty single ženy vadily právě těm single mužům ve věku 25-49 let?

Těm, jejichž heslem je "kurva je ta, která dala někomu jinému než mně".

+7/−4
5.4.2013 21:31

J94o33s90e47f 47U21l16m43a37n 8860320648455

Proč by vůbec měly někomu vadit? Ony tím někoho ohrožují nebo omezují?

+3/−3
5.4.2013 23:19

J88a44n 88S15l58a35n58i26n83a 6595330734578

Na to, že nikomu neškodí (což je pravda) je pitvá docela dost lidí. Takže asi někomu vadí - a výše uvedený důvod je jediný, který mne napadá.

+5/−4
5.4.2013 23:25

J12o50s44e46f 92U88l69m46a63n 8750610478585

Co s tím všichni furt máte?

+9/0
5.4.2013 20:42
Foto

K27a22r37í62m43a 85S32a46d96i67o 7560843942802

Na to se právě prá ten článek ;-)

+1/−2
6.4.2013 9:52



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.