Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KV

_-1-_

18. 3. 2012 22:34
Víte, kde já vidím ten problém ..........

..... nikdo nemá potřebu psát články o ženě v křesťanské společnosti. Její postavení je zcela suverénní, není žádným problémem, a proto se mu nikdo nevěnuje ............. čtyřprocentní extremistické názory jsou vítány :-)

2 0
možnosti
KS

Tuubeen

23. 3. 2012 18:25
Re: Víte, kde já vidím ten problém ..........

Ale jak to, že ne? I tady na blogu: http://karelsykora.blog.idnes.cz/c/116539/Postaveni-zeny-a-muze-v-krestanstvi.html 

(Mimochodem, tento článek, povšimněte si, je o ženách v konkrétní /ač muslimské/ kultuře. Hned v úvodu je vyzdviženo, že bez ohledu na náboženství, mezigenderové vztahy jsou v různých kulturách různé.)

0 0
možnosti
L

LM38

27. 1. 2012 14:13
sňatky mezi sestřenicí a bratrancem

Jsou v Senegalu též rozšířené sňatky mezi sestřenicemi a bratranci?

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

26. 1. 2012 8:36
Kdepak se...

touláš?:-)R^

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

26. 1. 2012 10:50
Re: Kdepak se...

Zabývám se reálným životem daleko od monitoru... je to prima! ;-)

(Ale čtu, čtu! V )

0 0
možnosti
C

certik_bertik

26. 1. 2012 8:15
hmm

no dobře, a co očekávají muslimové od nás? Chcete snad říct že je ve světě islámu všechno v pořádku? No pokud je to tak, proč se sem pořád muslimové tlačí?

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

26. 1. 2012 10:49
Re: hmm

Ta otázka vypadá, jako kdybyste snad článek (mluvící o kulturní diverzitě) vůbec nečetl. Není mi jasné, jaké "nás" máte na mysli (vaši rodinu? obyvatele vašeho města? Čechy, Moravany, Evropany? Křesťany, židy nebo snad ateisty?) ani jaké muslimy máte na mysli - museli by vám asi odpovídat jeden po druhém.

Z čeho máte dojem, že chci říct, "že je ve světě islámu všechno v pořádku?"

"Proč se sem "muslimové" pořád tlačí" - s odpovědí je stejný problém, jako u první otázky. Musel by vám ji zodpovídat každý člověk jednotlivě. Zčásti jsem na to odpověděla v druhé polovině článku (nejde ovšem jen o muslimy).

0 0
možnosti
L

listram

25. 1. 2012 16:38
A

jsme opět kde jinde než v Senegalu.;-D Jen malá a krátká otázka.Vlastně dvě.Pršlo tam od vašeho posledního opěvování manželova rodiště? A uměl Mohamed plavat? Děkuji za odbornou odpověd.

2 0
možnosti
KS

Tuubeen

25. 1. 2012 17:12
Re: A

Já vím, že tady je v módě psát o věcech, o kterých dohromady nic nevíme. No, já to prostě nedělám. Tak mi to, prosím, odpusťte. ;-D

1 0
možnosti
MK

Martin Kavka

25. 1. 2012 14:05
Karimo

Chtěl bych se zeptat na jednu věc. Když jsem sháněl podklady pro svou diplomovou práci na téma ...."Antropologické postavení člověka v islámu a křesťanství"...., tak jsem se dostal k tomu, že za Ummajovců v Mekce soutežily ženy v souložení, která bude mít více milenců.

Takže si říkám, že buď islám na počátku nebyl islámem, anebo islám neurčoval jak kdo má žít.

Vy jste chytrá a vzdělaná, jak se na to díváte?

3 0
možnosti
1

12dotuctu

25. 1. 2012 14:12
Re: Karimo

Nedělejte si z toho srandu,tohle jsou opravdu vážné věci;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 155
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2934x
Láska nedává nic než jen sebe a nebere nic, co sama nemá.
Lásce nic nepatří, ale ani ona nikomu nepatří.
Lásce totiž zcela stačí samotná láska.
Milujete-li, neměli byste říkat "Bůh je v mém srdci", ale raději říkejte "Já jsem v srdci Boha."
A nemyslete si, že lásce můžete určovat směr, protože láska, pokud jí stojíte za to, určí směr vám.
(Džibrán Chalíl Džibrán, Prorok)