Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

stedrik

16. 12. 2009 11:31
To nechápu

mají snad pět tělesných otvorů, lačný ústa a ruce ze zlata? To jsem si

myslel, že tak rozmazlený jsou jenom čelebrity, který si vymýšlejí

hovadiny do šaten před koncertem. Jen by mně zajímalo, kolik z nich se

vrátí od maminky. Tohle zkusit na mě, tak letí takovým způsobem, že bych tejden vyráběl nový vchodový dveře a opravoval patníky v celý ulici.:-)

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

16. 12. 2009 11:41
Re: To nechápu

Myslím, že se jich vrátí většina - příbuzní to urovnají. ;-)

Jo jo, letěla by... ale vy byste pak už jen těžko sháněl jinou, a chlapa bez manželky si nikdo neváží... Nemají to, kluci, lehké. Ale zas jim manželky za to utrpení myjou nohy ve škopíčku. ;-D

0 0
možnosti
R

Rilian

16. 12. 2009 11:06
Ten svátek jsem nikdy nepochopil

V Bibli je jasně napsáno: Po těch událostech chtěl Bůh Abrahama vyzkoušet. Řekl mu: „Abrahame!“ Ten odvětil: „Tu jsem.“ A Bůh řekl: „Vezmi svého jediného syna Izáka, kterého miluješ, odejdi do země Mórija a tam ho obětuj jako oběť zápalnou na jedné hoře, o níž ti povím!“... * Když přišli na místo, o němž mu Bůh pověděl, vybudoval tam Abraham oltář, narovnal dříví, svázal svého syna Izáka do kozelce a položil ho na oltář, nahoru na dříví. I vztáhl Abraham ruku po obětním noži, aby svého syna zabil jako obětního beránka . Vtom na něho z nebe volá Hospodinův posel: „Abrahame, Abrahame!“ Ten odvětil: „Tu jsem.“ A posel řekl: „Nevztahuj na chlapce ruku, nic mu nedělej! Právě teď jsem poznal, že jsi bohabojný, neboť jsi mi neodepřel svého jediného syna.“ Abraham se rozhlédl a vidí, že vzadu je beran, který uvízl svými rohy v houští. Šel tedy, vzal berana a obětoval jej v zápalnou oběť místo svého syna. Obětoval Izáka (praotce Židů), ne Izmaila (praotce Arabů) - tak co muslimové slaví?

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

16. 12. 2009 11:43
Re: Ten svátek jsem nikdy nepochopil

Protožě to mají naopak - ne Izáka, ale Izmaila. Ovšem, přísně logicky vzato, je úplně jedno, koho neobětoval: slavení zasluhuje už jen ochota k oběti.

0 0
možnosti
V

Vikina

25. 11. 2009 19:17
Jémine,

koukám, zlatý český holky (doufám, že sem zajde Lilka), i když některé, zdá se, ten Senegal už navštívily. Ale čeští muži si už s nimi, doufám, poradí :-P;-).

0 0
možnosti
J

jirkaknop

24. 11. 2009 16:51
A víte proč čeští muži nemusejí kupovat dárky?

0 0
možnosti
  • Počet článků 155
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2934x
Láska nedává nic než jen sebe a nebere nic, co sama nemá.
Lásce nic nepatří, ale ani ona nikomu nepatří.
Lásce totiž zcela stačí samotná láska.
Milujete-li, neměli byste říkat "Bůh je v mém srdci", ale raději říkejte "Já jsem v srdci Boha."
A nemyslete si, že lásce můžete určovat směr, protože láska, pokud jí stojíte za to, určí směr vám.
(Džibrán Chalíl Džibrán, Prorok)