Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IJ

Igor 1234

29. 11. 2009 5:57
autorka - alternativka

česká ženská konvertovaná k islámu taky zní jako "alternativka" :)

jinak mi smysl článku uniká, ať žije grafomanie podbarvená náboženstvím

0 0
možnosti
JS

qwe111

28. 11. 2009 19:44
sexismus?

me trochu zarazi ten posledni odstavec. Popis te situace navozuje dojem, jako by ten vas znamy "vyzral" na ty (hloupe) holky. Jakoby on neco ziskal a ony na tom tratily. Neni tohle sexismus? Co je spatneho na tom se zkourit a poradne si zapichat? ;-)

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

28. 11. 2009 19:51
Re: sexismus?

To je fakt, možná se jim to líbilo. Ale když je musel přesvědčovat pomocí bludů o sepětí s přírodou, asi to neplánovaly.

0 0
možnosti
MT

pacifista1

28. 11. 2009 1:02
totéž...

zařadit feng-shuei do Afriky to se vám opravdu povedlo a vůbec celý váš článek je stejně "odborný" pouze se navážíte do lidí o kterých moc nevíte. Ale nejste v česku sama - pokud někdo zkouší něco jiného tak je třeba ho pošpinit a zesměšnit.... Já netuším motivy lidí pro to co dělají, kolikrát se určitě i mýlí, ale pokud tím nikomu neškodí tak co?Pokud vám to vyhovuje jinak dělejte to jinak - a pokud se vám jiné-náhradní (české slovo pro alternativní) způsoby nelíbí tak vás nikdo nenutí je používat, tomu se říká svoboda volby. Svoboda není jen možnost volit ale i schopnost respektovat druhé. Vaše hodně zjednodušené povídání o Africe a nějakému návratu k přírodě má bohužel tolik nedostatků že není prostor je tu napravovat - hlavním rysem je povrchnost a snaha zesměšnit a povýšit se nad některé jiné protože vy jste ta "chytřejší". Nepochybuju že spousta těchto žen jedná spíš z víry, módy než vědění, ale v tom se od vás neliší, jen vy věřite že ten právě váš způsob je nej pro všechny.

0 0
možnosti
W

Wendolene

28. 11. 2009 2:20
Re: totéž...

Moc pacifisticky neznite...Autorka nerekla, ze feng shui patri do Afriky, autorka psala o ruznych alternativnich "zenstinach", a je pravda, ze v posledni dobe se vyrojilo stado lidi, ktere nam dokazuje, ze matky v Africe rodi taky doma ( pritom kazda, ktera si to muze dovolit, radeji jde do nemocnice, pokud ziji ve meste a ne na vesnicich v puvodnim kmenovem usporadani), v Africe se dela tohle a tamto. Autorka nikde nerika, ze jeji zpusob je pravy pro vsechny, jenom se tak pousmiva and tema holkama alternativkama...Znite jako potrefena husa, ktera rodila doma s doulou, pritom mela spravne usporadany nabytek dle feng shui, dite balila do batikovanych oblecku, zasadne jedla pohankovou kasi a pouzivala jen latkove pleny...prosim, trosku nadhedu by neskodilo:-P;-)

0 0
možnosti
W

Wendolene

27. 11. 2009 6:33
Vyborny clanek

Take se bavim nad temi matickami, tady je takove male hnuti, porody doma, latkove pleny, bio jidlo nebo rovnou vegetariani, zeny uzivaji menstruacni kalisek, aby nahodou neskodily prirode atd. atd. Satkovani jsem zkusila, nebylo to pohodlne, klidne jednorazove pleny, jime zdrave, ale neprehanime, batikovani mam jako neco, co jsme delali v detstvi a nehodlam se k tomu vracet. Jo, a Africanky znam, klido pido koji, ale nesatkuji vsechny, ono vubec na tu Afriku se hazi az moc veci...pamatuji skolni jidelnu, kde jsem vracivala casto skoro plny talir a kazani typu: Co by za to daly deti v Africe, kdyby se mohly takto najist? No nevim, treba by jim chutnala kapusta, knedlik a vepro, ale bylo mi to jedno a doted je mi jedno, co urcuji nove proudy materske prirodnich holek...ja vim svoje!

P.S. Tzv. nature girls, ty se poznaji z dalky. Nejen dle ochlupeni;-D

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

28. 11. 2009 4:56
Re: Vyborny clanek

Bio jídlem krmím děti (ty, co mi nežerou ne-bio pizzu ;-)), ale jinak to taky mám tak, že není nad střízlivost. A, ano, nature-matky mě taky trochu děsí. (Než mě zase nějaký pacifista pochopí jinak a nařkne mě z diskriminace menšin ;-D - nemám proti nim NIC, jen když mi nevnucují svůj způsob života a nepoučují mě, že "v Africe se..." a "neměla byste...".)

0 0
možnosti
VK

vit.kucik

25. 11. 2009 21:47
Skoro se mi chce říci...

...že jako hloupému patří, že ho podvedou, tak naivním alternativkám patří to "úplné sepětí"... Ale to není moc korektní, viďte...? Nařknou mně také ze sexismu...?! :))

0 0
možnosti

valerieq

25. 11. 2009 20:07
záleží na okolí

mnohokrát se stane, že prostě jen někdo trochu předběhne dobu. já se vdala a měli jsme hned děti, dvě hned za sebou, třetí s malým odstupem. protože jsme začínali vlastně hned po vysoké škole, měli jsme pochopitelně málo peněz a ještě stavěli dům atd. Hned jsem začala zavařovat, dělat marmelády, přešívat staré oblečky na nové - prostě, každá koruna, která se nemusela vydat navíc byla dobrá. celé okolí se na mě dívalo jak na šílenkyni, která nemá daleko k blázinci (například jsem nepoužívala jednorázové pleny, ale prala látkové - když má člověk obden ruce ve kbelíku, prostě ty děti na nočník naučí trochu rychleji), některé se mi posmívali, že zavolají sociálku jen proto, že dětem nekupuji ovocné jogurty, ale bílé a míchám je s čerstvými jahodami doma. teď je krize a pro ty jablka, co se nad nimi ofrňovaly, si chodí, ty staré hadry přešívají taky. prostě to všechno záleží na situaci a společnosti. až tady bude taková bída (nedej Bože), že nebudeme mít na kočárky, budem to motat do šátků.

0 0
možnosti
V

viveka77

25. 11. 2009 18:21
Jojo

kdo nečůrá s námi, čůrá proti nám. :-)

0 0
možnosti
AP

shrink

25. 11. 2009 13:27
Mám ráda Váš mix střízlivosti se ženskostí,

mám vůbec ráda všechno nečernobílé... Díky! (Už to vypadá, že na karmu budu moct v budoucnu klidně kliknout, ještě než přečtu článek :) )   A.

0 0
možnosti
MT

pacifista1

28. 11. 2009 1:04
Re: Mám ráda Váš mix střízlivosti se ženskostí,

tak není li tento článek černobílý tak nevím....:-/

0 0
možnosti
KK

Lisinha

25. 11. 2009 13:01
Vocaď pocaď.

Míchat dohromady vcelku příčetné, nebo přinejmenším neškodné věci jako nošení děcka v šátku (sama říkáte, že je to dobré pro kyčle; kromě toho i Evropanka možná dá přednost nošení děcka v úvazu, než caplování s kočárem), bezplenky (no, když to někoho baví... a děcku to neškodí), batikované šátky (znám lidi, co vyrábějí oděvy vč. barvení látek a nejsou to žádný rádobypřírodní paka) s objektivníma koninama typu feng-šuej. Ale zase, objektivní koniny řadím do roviny koníčků, dokud neotravujou život. Něčí matka zase vařila doma mýdlo, no.

Průšvih nastane, když někdo tarot nebo nějaké to esoterično začne brát jako Jedinou Správnou Cestu.

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

25. 11. 2009 13:07
Re: Vocaď pocaď.

Vždyť píšu, že mi nevadí "alternativní způsoby života", jen se pozastavuji nad tím nekritickým romantizováním.

0 0
možnosti
JR

Fight

25. 11. 2009 12:49
.

Mi se jako malému líbilo, jak Karel May psal, že Vinnetou vydržel bez zadýchání běžet hodinu lesem a říkal jsem si, jací ti Indiáni byli borci. Pak jsem se dozvěděl, že při takových bězích žužlali koku, čili se nejspíš "nezadýchali", protože byli v rauši. :D Holt, ideály jsou pěkná věc, život pak bohužel něco jiného.

0 0
možnosti

anžto

25. 11. 2009 13:06
Re: .

no ale nakonec to bylo ještě ideálnější teda ne?;-D;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 155
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2934x
Láska nedává nic než jen sebe a nebere nic, co sama nemá.
Lásce nic nepatří, ale ani ona nikomu nepatří.
Lásce totiž zcela stačí samotná láska.
Milujete-li, neměli byste říkat "Bůh je v mém srdci", ale raději říkejte "Já jsem v srdci Boha."
A nemyslete si, že lásce můžete určovat směr, protože láska, pokud jí stojíte za to, určí směr vám.
(Džibrán Chalíl Džibrán, Prorok)