Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
W

Wendolene

14. 12. 2009 20:15
Toho pana bych poslala nekam na galeje...

Bit mimino k poslusnosti, to je opravdu vychovna metoda. Dite spi, ale nerikejte mi, ze je klidne a vyrovnane. I miminka si pamatuji emocionalni ci fyzicke tyrani, takze pozor. Je to problem, uspat male dite, ne kazdy ma nervy na to, nechat je jen tak rvat, navic co kdyz vazne neco potrebuje? Ja osobne jsem to tak nedelala, byt vsichni radili, nech dite jecet..ne, proste jsem pracne uspavala a pozdeji nebyly zadne problemy s tim, aby spalo samo a usinalo samo. A myslim si, ze deti tech klidnejsich rodicu jsou na tom lepe, nez tech, kteri je nechavaji kricet a jeste nemysli na druhe lidi, budi cely panelak!!!

Spolehejte na instinkt, vyhodte prilis mnoho chytrych rad pediatru a psychologu..mene je nekdy vice a nektere babske rady jsou lepsi nez uvedomele rady doktoru, kteri ani nemaji vlastni deti v mnoha pripadech...:-)

0 0
možnosti
G

Gmur

14. 12. 2009 21:55
Re: Toho pana bych poslala nekam na galeje...

zde souhlas.

To dite je spis napulsilene, protoze KAUZALIZU nemuze ani odhadnout, radsi hruzou omdliu, kdyz se k nemu ta bestie jen priblizi. A matku zrejme taky nevidi.

"Ztrata casu"?????

0 0
možnosti
G

Gmur

14. 12. 2009 18:50
ten vas chot by mel tu vetu

o zdravych paterich rict PREDTIM, nez se zabouchnou dvere. To by bylo lepsi. R^

0 0
možnosti
G

Gmur

14. 12. 2009 18:36
ten clovek j etupec a hövado

Bit malinke dite! To je sadismus. Jeste se tim verejne chlubi!

Umite si predstavit, ze dospely clovek nemuze usniout a nekdo k nemu prijde a ztriska ho? A to nekolikrat za tyden? Nemeli by ste z toho trauma?

Rv

0 0
možnosti
C

culka

14. 12. 2009 17:23
Já jsem jednou objevila pediatra,

který má se ženou devět dětí a napsal o výchově několik knih. Ta moje je praktický manuál, který se celý nese v tomhle duchu. Mívala jsem jeho jméno v záloze jako těžkou ráži, ale když každý zjistil, že si do ničeho nenechám mluvit, všichni se mnou jaksi hovořit o výchově přestali :-)

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

14. 12. 2009 17:36
Re: Já jsem jednou objevila pediatra,

To má tchyně, matka pěti synů,  nenapsala o výchově nic: razí heslo rozmazlovat, rozmazlovat, rozmazlovat až za hrob, a když mi choť vypráví o tom, co v dětství a v pubertě dělali, zdá se mi neuvěřitelné, že nikdy nedostali ani pohlavek (tchyně s tchánem zasluhují svatozář, protože já bych takové dětičky asi utloukla :-P). Nicméně ze všech vyrostli slušní a po všech stránkách úspěšní lidé...

0 0
možnosti
S

Santa

14. 12. 2009 17:10
Nevím, kdo je horší.

Jestli ten úchyl, co bije 2 měsíční mimino a jde mu "o ponížení", nebo jeho žena. Dovedu si živě představit, jak bych dopadnul, kdybych se pokusil aplikovat postup "zenu jsem zahnal a durazne ji zakazal vmesovat se do procesu uspavani". To to té ******* taky přišlo normální? Nebo se toho psychopata bojí? A ten dobytek se tím ještě chlubí na netu ;-O

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

14. 12. 2009 17:31
Re: Nevím, kdo je horší.

Třeba mají BDSM vztah :-P - tohle bylo to první, co mě napadlo (a před těma dvěma lety jsem se nad tím v komentářích pozastavila): že kdyby mi nějaký člověk (a jedno, že otec dítěte) "důrazně zakázal" přístup do místnosti, kde brečí moje mimino, byly by mu dveře malé...

0 0
možnosti
M

mischplysch

14. 12. 2009 15:42
Názor trochu proti proudu

Bít 3měsíční mimino, no to je soda. Je to takové ehm no typicky české...Ne že by rodič u nás plácal přes zadek běžně už takového kojence, to doufám není pravidlo, ale je to podle mě ta poplatnost kultuře o které mluvíte.

Myslím, že je tu přílišná tolerance k tělesným trestům, jsou až vzývány, spíše tedy starší generací a někdy i mladšími, jsou považovány za naprostý normál, normu a každá odchylka, tj. když vychováváte dítě bez bití, je považována často za něco, co je špatně a z takového dítěte vám prostě musí vyrůst přinejmenším nevychovaný fracek, nebo kriminálník. Navíc to většina lidí směšuje s volnou výchovou, která je mi stejně nesympatická jako ten český trestající styl.

Nejsem úplně proti tělesným trestům, ale myslim, že by se daly používat v mnohem méně případech, než je to tady běžné. Znám pár rodin, kde děti zásadně nebijí a jsou z nich normální, slušní lidé a to nebyly ty děti žádní beránci. Prostě bez těch trestů to často jde, ne že ne, jen je to složitější a náročnější.

0 0
možnosti
LB

LadkaKk

14. 12. 2009 19:20
Re: Názor trochu proti proudu

R^

0 0
možnosti
VK

vit.kucik

14. 12. 2009 15:18
U nás je to stejné...

... každodenní život rozpustil všechna "dobrá předsevzetí" a pedantské metody... I když na druhou stranu bych pedanterii onoho muže z úvodu tak neschazoval, vím, že to tak nějak funguje...

0 0
možnosti
G

Gmur

14. 12. 2009 18:42
Re: U nás je to stejné...

Prosim Vas, CO funguje?

ze dite zmlatite aby usnulo? COPAK mesicni dite zna nejake souvislosti? Copak ma hodinky, copak vi neco o tom , ze rusi?

0 0
možnosti
BH

BoboHml

14. 12. 2009 14:40
Každý člověk je unikát.Samozřejmě i dítě.

To co zabralo na jedno dítě nemusí zabrat na to druhé.Já si vzpomenu na dudlík.Syn se bez něj dost dlouho neobešel,dcera ho vůbec nechtěla.Syn se brzo naučil na nočník,dcera nám ho úspěšně sabotovala.Syn chtěl uspávat,dcera ta zas spala tak snadno a dlouho,až jsme ji chodili pořád kontrolovat jestli je v pořádku.A ted si vemte,že to byli sourozenci,měli stejné rodiče a stejně se každé chovalo jinak.

Já nechápu ty rádoby chytré knihy,kde radí co,kdy,jak a pro všechny.

Za článekR^

0 0
možnosti
ZH

Zuzana Hejná

14. 12. 2009 13:54
dneska slaví moje větší dítě

24. narozeniny.

Jako mimino jsem ho uspávala, nosila na břiše i na zádech, mazlila, čochnila, lechtala, hladila, kojila, když naznačil....a vůbec. Jediné, čeho lituju, že toho nebylo víc a že jsem někdy ujela a svoje děti ponižovala.Howgh - tolik od stárnoucí matky:-)

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

14. 12. 2009 14:09
Re: dneska slaví moje větší dítě

Většímu dítěti všechno nejlepší!

0 0
možnosti
BR

Stobka

14. 12. 2009 13:28
Taky jsem zkoušela usínání podle knížky Naše dítě

Výsledkem bylo, že se při tom řvaní malý skoro zadusil, protože když řval, tak zvracel,počural se a pokadil, takže se muselo přestlat a mimino znovu vykoupat a přebalit, o tom v té knížce nepsali. Dovolí si snad někdo tvrdit, že jsme měli pár dní vydržet nechat dítě ležet v jeho výkalech a zvratcích, než usne samo vysílením? Jsou prostě jiné děti,co nemají takovou potřebu spaní a jídla, jako ty ostatní. Prostě usnulo u mě a pak bylo přeneseno do postýlky a všem bylo líp. Ti co tvrdí, jak hezky si dítě vychovali, měli jen štěstí na trochu poddajnějšího potomka, jejich zásluha to moc nebyla. Já tvrdím, že my se jen staráme, nevychováváme, všechno už v tom děcku je, geny neovlivníme.

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

14. 12. 2009 14:07
Re: Taky jsem zkoušela usínání podle knížky Naše dítě

Já v takovém návodu četla, že prý převléci a znova... ale psali tam, že dítě to brzo vzdá. Jen nepsali, CO je brzo. ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 155
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2934x
Láska nedává nic než jen sebe a nebere nic, co sama nemá.
Lásce nic nepatří, ale ani ona nikomu nepatří.
Lásce totiž zcela stačí samotná láska.
Milujete-li, neměli byste říkat "Bůh je v mém srdci", ale raději říkejte "Já jsem v srdci Boha."
A nemyslete si, že lásce můžete určovat směr, protože láska, pokud jí stojíte za to, určí směr vám.
(Džibrán Chalíl Džibrán, Prorok)