Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

motylek_02

31. 3. 2010 16:47
jojo

;-D moc pekne. ja na skole mela dva kamarady a obcas jsme sli vsichni dohromady, a obcas jen oni dva (to bylo ok), anebo ja s jednim a pak s druhym. To bylo kecu po nasem malem mestecku, jak stridam kluky..... Jste strela, takhle ji sehrat divadylko ;-DR^

0 0
možnosti

Tuubeen

1. 4. 2010 4:37
Re: jojo

Zvlášť když jste chodili všichni dohromady, to muselo podněcovat fantazii... ;-D

0 0
možnosti

three times banned star

30. 3. 2010 0:50
Škoda, že zrovna nebyl čas modlení

To by se asi podivilo víc lidí, kdybyste tam všichni sborem začali třískat hlavou o zem, a mohla byste o tom napsat další esej ze sbírky "O ušlechtilých Senegalcích a zaostalých českých buranech, kteří jsou dobří akorát na to, aby nám platili sociálku". 

0 0
možnosti

Wendolene

30. 3. 2010 0:57
Re: Škoda, že zrovna nebyl čas modlení

pokud vim, autorka zadne socialni vyhody nema, nebrala ani materskou...diky jejim uzasnych zalivovym zamestnavatelum...nevidim problem v takovych lidech v CR nebo USA, spis mi vadi lidska nelidskost k lidem.

0 0
možnosti

MORAK

29. 3. 2010 22:15
Safra, už aby jste se mohli přestěhovat do Senegalu,že?!

Tam vás tak třeba nebudou očumovat.  A už  máte ty své neidentrifikované problémy tady vyřešené, aby jste mohli zpět do Afriky ?     [>-]

0 0
možnosti

Tuubeen

29. 3. 2010 23:30
Re: Safra, už aby jste se mohli přestěhovat do Senegalu,že?!

Problémy? JÁ někde mluvila o problémech?! 8-o

0 0
možnosti

viveka77

29. 3. 2010 21:43
Hezky :-)

Pěkně popsaná milá příhoda. R^

Mám podobnou, když v Olomouci jeden čas (nevím, jestli to ještě platí) nepouštěli do společné sauny jednotlivce, přidávala jsem se ke kamarádce s manželem, taky po nás bylo čuměno. :-)

0 0
možnosti

Tuubeen

29. 3. 2010 21:48
Re: Hezky :-)

:-) To mi připomíná, jak jsem bez partnera chodila tancovat, a aby mě nikdo neobtěžoval, přidávala jsem se též ke kamarádce s přítelem, tvrdíc, že ten přítel je náš společný, případně, že mám přítelkyni... To, pravda, budilo rovněž úžas, ale poněkud jiného druhu... ;-)

0 0
možnosti

three times banned star

29. 3. 2010 20:22
Příště napište, jak jste šla do divadla s výkalem na hlavě

a ti lidi nevychovaní si dovolili na vás civět. V ČR prostě některé věci nejsou obvyklé, a pokud je děláte, nestěžujte si, že budíte pozornost. Naopak buďte ráda, že ta pozornost je jediná reakce, kterou můžete očekávat.

0 0
možnosti

Wendolene

29. 3. 2010 20:53
Re: Příště napište, jak jste šla do divadla s výkalem na hlavě

vykal na hlave je prece jen neco jineho....ostatne ja jsem byla vychovana k tomu necivet, i kdyz je nekdy duvod k civeni v zemi, kde ziju;-) 

0 0
možnosti

shrink

29. 3. 2010 19:40
.

:-)

0 0
možnosti

three times banned star

29. 3. 2010 19:29
Takové holky si pamatuju z menzy

Dělali jsme si srandu, že soutěží, která má toho nejčernějšího.

0 0
možnosti

SID09

29. 3. 2010 21:33
Re: Takové holky si pamatuju z menzy

R^!!;-D

0 0
možnosti

Wendolene

29. 3. 2010 18:14
Ach jo...hezke, hezke...

Chtela bych slyset pani, jak zdesene licila tuto prihodu doma a vsem sousedkam Blazkovym;-D

0 0
možnosti

Tuubeen

29. 3. 2010 20:00
Re: Ach jo...hezke, hezke...

Já taky... ale dokážu si představit. Stačilo mi slyšet paní, která si představovala sodomu gomoru mezi Euroindiány! ;-)

0 0
možnosti

jirkaknop

29. 3. 2010 18:02
Slabé

já bych si vás sice asi nevšímal, ale z hlediska evropské sociální kultury je to trochu neobvyklé! Když si v muslimských zemích vyjdete v krátké sukni, čumí na Vás kdekdo a nejen čumí..a naštěstí Vás tady nikdo nezavře jako v SA při líbání..

0 0
možnosti

veš na pleši

29. 3. 2010 15:06
Dobré...

Jen houšť...;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 155
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2934x
Láska nedává nic než jen sebe a nebere nic, co sama nemá.
Lásce nic nepatří, ale ani ona nikomu nepatří.
Lásce totiž zcela stačí samotná láska.
Milujete-li, neměli byste říkat "Bůh je v mém srdci", ale raději říkejte "Já jsem v srdci Boha."
A nemyslete si, že lásce můžete určovat směr, protože láska, pokud jí stojíte za to, určí směr vám.
(Džibrán Chalíl Džibrán, Prorok)