Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DH

čarovná rybí kostička

4. 4. 2010 11:26
Jistěže ta krása vzájemné úcty a tolerance v Senegalu

člověka potěší. A hned se zatetelí záchvěv strachu: přetrvá, odolá? Zatím snad existuje tolerantní bektašismus v Albánii, postupně vystavovaný tlakům ze strany zejména kosovských Albánců. Dále dle Vašeho dávnějšího odkazu na dotaz v diskuzi nějaké liberální muslimské komunity v USA.

Angažovanost saudskoarabských wahábistů na Balkáně radikalizuje původně tolerantní pojetí islámu v zemích bývalé Jugoslávie, radikalizace Islámu je viditelná v Africe, Asii, Evropě. Já jsem v tomto směru bohužel pesimista a vidím budoucnost, ve které je  tolerance pohlcována fundamentální netolerancí. Za článek karma.

0 0
možnosti
WBO

Wendolene banned once

3. 4. 2010 6:32
Hmm, zajimave, jak tolerantni..

Velmi zajimavy clanek, jenom u ngalax jsem trosku koulela ocima, ja vse arasidove nerada;-D

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

4. 4. 2010 4:26
Re: Hmm, zajimave, jak tolerantni..

Ne tolerantní, uctivé navzájem. ;-) Arašídy mi nevadí, ale líp na tom nejsem; mně tam ke koulení žaludku nutí představa cereálií... ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 155
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2934x
Láska nedává nic než jen sebe a nebere nic, co sama nemá.
Lásce nic nepatří, ale ani ona nikomu nepatří.
Lásce totiž zcela stačí samotná láska.
Milujete-li, neměli byste říkat "Bůh je v mém srdci", ale raději říkejte "Já jsem v srdci Boha."
A nemyslete si, že lásce můžete určovat směr, protože láska, pokud jí stojíte za to, určí směr vám.
(Džibrán Chalíl Džibrán, Prorok)