Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TTBS

three times banned star

16. 4. 2010 2:59
Není to taková idylka, jak se nám snažíte namluvit

http://genderindex.org/country/senegal

Hodně překrucujete, například rozhodnutí o tom, zda manželství bude monogamní nebo polygamní, činí pouze muž, nikoliv "snoubenci".

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

16. 4. 2010 8:28
Re: Není to taková idylka, jak se nám snažíte namluvit

Znovu, a lépe, si přečtěte tu větu o volbě: "snoubenci" v ní neznamená "ženy a muži"!

Nicméně, pokud nevěsta manželovu volbu na úřadě nepodepíše - a oni jsou u toho rozhodování spolu - sňatek neplatí... ;-)

A co přesně, prosím, překrucuji?

0 0
možnosti
KV

_-1-_

14. 4. 2010 20:32
.

Svést, zblbnout, vysát, obrat o prachy, odkopnout, najít si nového kořena ......

Svést, zblbnout, vysát, obrat o prachy, odkopnout, najít si nového kořena ......

Svést, zblbnout, vysát, obrat o prachy, odkopnout, najít si nového kořena ......

Svést, zblbnout, vysát, obrat o prachy, odkopnout, najít si nového kořena ......

........ Nebo je to jinak?

0 0
možnosti
L

Luisa

14. 4. 2010 21:08
Re: .

Ty poslední dvě prohoď, odkopnout až naposled ;-D!

(Já ten článek nečetla, jen ti chci zlepšit náladu ;-))

0 0
možnosti
TTBS

three times banned star

14. 4. 2010 19:30
Diartová, ty zase jedeš!

0 0
možnosti
VNP

veš na pleši

14. 4. 2010 20:13
Re: Diartová, ty zase jedeš!

Kde?

0 0
možnosti
S

sphagnum

14. 4. 2010 18:03
Karmu za tenhle článek

jste ode mě dostala už před několika měsíci. A já se nerada opakuju.

0 0
možnosti
M

MORAK

14. 4. 2010 15:13
Mulatky jsou mnohem hezčí než 100% černošky...

I když, jednou jsem viděl pěknou mladou černošku, na Kanárech.  Byl to nějaký velmi urostlý kmen, vysoké ženské, ty starší  byly pořádně macaté.  Nabízely nějaké hadry nebo co. Ta mladá černoška byla velice hezká, hned si také všimla , jak na ni zírám. Promluvila na mě a celkem jasně mě  nabídla, ať jdu s ní.  Byl jsem tak překvapen, že jsem jen něco zablekotal a prchl pryč. Byl jsem mladý kluk, nezkušený.[>-]   

0 0
možnosti
WTS

William Tecumseh Sherman

14. 4. 2010 15:09
prosím

probůh, už někdo sestavte tu antihmotovou bombu;-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 155
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2934x
Láska nedává nic než jen sebe a nebere nic, co sama nemá.
Lásce nic nepatří, ale ani ona nikomu nepatří.
Lásce totiž zcela stačí samotná láska.
Milujete-li, neměli byste říkat "Bůh je v mém srdci", ale raději říkejte "Já jsem v srdci Boha."
A nemyslete si, že lásce můžete určovat směr, protože láska, pokud jí stojíte za to, určí směr vám.
(Džibrán Chalíl Džibrán, Prorok)