Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
C

Camino

20. 4. 2010 20:43
Snad to neni o nabozenstvi, nebo jsem to nepochopila?

Je mi trochu zahadou proc sem nekdo plete nabozenstvi, nikde jsem o nem necetla, ale to uz asi musi u kazdeho Vaseho clanku, viz moje pritelka dole. Ja jsem take vzdy na ty "hodne" kluky koukala, nebo spise nekoukala, nechtela jsem je zaznamenat. A pak jsem za tim nejhorsim tise slapala 4 mesice podel pobrezi v Australii z Brisbane az do Sydney. A kdyby mi to tehdy nekdo vymlouval, svezlo by se to po mne.R^

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

18. 4. 2010 11:32
Re: Podle Vašeho náboženství má žena ale odpouštět

Nejen žena:  "La générosité qui consiste à pardonner est supérieure à celle qui consiste à donner." 

A propos, co mám já nebo článek společného s politou Pákistánkou? (Paní je výjimečně charakterní, ale jako kompliment jste to asi nemyslela.)

PS: nechcete mi konečně vysvětlit, jakým duševním pochodem jste dospěla k závěru, že věta "ženich musí závazně uvést, zda manželství bude monogamní nebo polygamní" jasně značí, že "nevěsta nemá co požadovat"? Nějak jste se k tomu už nevrátila... ;-)

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

17. 4. 2010 23:26
tohle má hlavu i patu

.....že vy patříte k těm dámám, co se ještě neodnaučily myslet? :-) karma

0 0
možnosti
Z

Zawgat_Mohammed

17. 4. 2010 13:57
Nevim

Co ja si takhle pamatuji, cim jsem starsi, tim jsem tolerantnejsi. Coby pubertalni divka jsem snila o princi na bilem koni, ktery by byl inteligentni, vzdelany, zbozny, krasny, bohaty, ja bych byla jeho jedina a on by me na rukou nosil. Tehdy se o me nekdo uchazel, ja se nechala obskakovat, dokud se mi neomrzel, me divci lasky koncily kvuli prkotinam. Casem jsem si vzala tehdy velmi chudeho ne zrovna pohledneho muze, dnes bych akceptovala i muze, ktery prede mnou mel nekolik zen a jak tak nad tim premyslim, za par let bych mohla akceptovat i spolumanzelku ;-D

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

18. 4. 2010 11:34
Re: Nevim

Tak to já spíš na sobě i na okolí vidím, že v mládí sice slečny čekají na prince na bílém koni, ale déle jim trvá rozpoznat, že ten k*kot, se kterým zrovna chodí, opravdu princ není... a že se v něj hlavně nezmění, ať ho budou princezny líbat sebevíc. ;-D

0 0
možnosti
P

PuckHead

17. 4. 2010 7:29
Nic noveho....

Manzelko, manzelko...pletete se mi do tematu ! Nebo by jste snad zacala chapat to, co ostatni uz daaaaavno vi ??   Hmmm....snad je to tak !  (Ha!)Mil-ton

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

17. 4. 2010 7:32
Re: Nic noveho....

Já to Hami, vím už dávno (jak z článku snad vyplynulo), píšu, tak jako vy, pro ty, co třeba nevědí. ;-)

0 0
možnosti
AY

proctonejde

16. 4. 2010 22:49
Hezký článek

ale mám výtku..... že tou sobeckou stařenou se opravdu může žena stát až po tom, kdy dosáhne svého cíle :-P u tebe třeba to, že si splodila tři děti, manželem si seš tak jistá, že tě asi těžko opustí, protože kdo by chtěl chlapa s třema dětma na krku a manželkou......  Jinak mladým by jsi měla doporučovat a radit trochu trpělivosti a strpení..... jinak těch polovičních rodin bude přibejvat...... dnešní mladé dívky či ženy jsou až moc sobecké, dokonalé, žádostivé..... jenže "normální" chlap chce stejně "klasickou" ženu, která se o něj postará (myšleno hodně celkově, nemluvím o detailech)........ a potom hrozí, že některé příliš sobecké ženy straví celý svůj život v osamění a budou umírat osamocené...... už tak je plno osamocených 40cítek a plno 35letých, které nejsou pod čepcem (o dětech nemluvím...)

0 0
možnosti
BR

Stobka

17. 4. 2010 0:35
to je dobře,že jsou dnešní ženy sobecké a už nehodlají pro m

A vy si myslíte,že dnes neumírají ženy samy, i když jsou vdané? Neznám kolem mne jediný pár, kde by opatroval muž ženu ve vysokém věku, vždycky buď ona ho ošetřuje nebo je vdova

0 0
možnosti
SB

stanislavaboudova.blog.idnes.cz

16. 4. 2010 21:12
Dobré postřehy - karma

:-) R^

0 0
možnosti
C

Camino

16. 4. 2010 22:38
Re: Dobré postřehy - karma

R^

0 0
možnosti
K

kamilhoudek

16. 4. 2010 17:17
Výborně

Super článek, karma rozhodně! R^

0 0
možnosti
KL

Klara L

16. 4. 2010 17:17
Moc hezký

a pravdivý článek.:-)R^

0 0
možnosti
EK

Deleter

16. 4. 2010 16:42
Mno

ještěže to není tak, že by třeba ženský chtěly po chlapech, aby se nějak oblíkali, voněli a vystupovali... o praktikách v sexu nemluvě...;-DR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 155
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2934x
Láska nedává nic než jen sebe a nebere nic, co sama nemá.
Lásce nic nepatří, ale ani ona nikomu nepatří.
Lásce totiž zcela stačí samotná láska.
Milujete-li, neměli byste říkat "Bůh je v mém srdci", ale raději říkejte "Já jsem v srdci Boha."
A nemyslete si, že lásce můžete určovat směr, protože láska, pokud jí stojíte za to, určí směr vám.
(Džibrán Chalíl Džibrán, Prorok)