Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

marka40

27. 4. 2010 13:45
milí duskutující,

k tomu prvotnímu hříchu: prvotní hřích nehodil nikdy nikdo na ženy! Prvotním hříchem "obdařil" Bůh podle Bible veškeré  lidstvo při vyhnání z ráje! Muže i ženy!

Pro autorku: v křesťanských zemích na tom byly ženy v historii vždy ze všech náboženství nejlépe. Neprováděly se na nich hrůzné obřízky, nebyly považovány za méněcennější než kráva. Vždycky měl muž jen jednu manželku, a to do doby, než je smrt nerozdělí. Dále pak byly ženy ctěny jako matky. Ty, které zasvětily svůj život nemocným, pak jako světice. Maria (žena) byla a je uctívána celé dva tisíce let.

0 0
možnosti

Tuubeen

27. 4. 2010 14:19
Re: milí duskutující,

Autorka dodává, že tento článek (ani žádný jiný z jejího pera) neporovnává, kde na tom kdy byly ženy "nejlépe", neboť takové srovnání nepovažuje vůbec za možné. K vyzdvihování skutečnosti "dokud je smrt nerozdělí" by přesto ráda připomněla, že právě to bývalo občas důvodem, proč manželky musely zemřít (nebo, v případě lidumilných vladařů, jim alespoň anulovali sňatek). Amputace klitorisu se prováděla v 19. století i v anglosaských zemích jako prevence masturbace a lesbictví, dokonce i na několikaměsíčních dětech, a křesťanství dodneška není zárukou, že FGM nebude praktikována (Eritrea, Igbové atd.)

http://www.path.org/files/FGM-The-Facts.htm

0 0
možnosti

banned star

21. 4. 2010 19:56
Pro dámu, která níže tvrdí, že v ČR je vyšší výskyt

násilí proti ženám než v Egyptě, tato výborná studie http://www.popcouncil.org/pdfs/unfulfilled_promises.pdf

hovoří mimo jiné o rozšíření ženské obřízky v Egyptě.

0 0
možnosti

Zawgat_Mohammed

22. 4. 2010 11:42
Re: Pro dámu, která níže tvrdí, že v ČR je vyšší výskyt

Psala jsem o nasledcich domaciho nasili - zmrzaceni a umrtich.

Dekuji za odkaz, v pristich dnech si poctu (ted nemam cas prelouskat 90 stranek).

0 0
možnosti

Wendolene.

21. 4. 2010 18:45
Ono je to prece jako vzdy o lidech..

Kdyz je manzel muslim posedly spolecenskym postavenim a zajima ho vic image nez manzelka, tak si jiste vezme druhou ci treti ci ctvrtou..A manzelka se s tim smiri , protoze nechce odchazet od deti, zvykne si...?Jak asi ma prvni rada druhou, jeji deti, jak ma potom rada manzela, kdyz vi, ze chodi za druhou, se kterou ma deti a ma ji radeji?  Nevim, tezko se to resi, kdyz bych neco takoveho nikdy nechtela, nikdy bych nechtela byt v takove situaci, podle me je mnohozenstvi nespravne, a argument Amarouna, ze kdyz to nema muz povolene, tak si najde milenku, je zcestny, ne vsichni jsou neverni a ne vsichni touzi zivit 4 zeny a x deti, nekomu vazne staci jenom ty&ja...Dane kamaradce nemuzete nijak radit, jenom vyslechnout ...

0 0
možnosti

banned star

21. 4. 2010 18:48
Re: Ono je to prece jako vzdy o lidech..

Wendy, tady hovoříš s dámami, které Ti zcela klidně do očí budou tvrdit, že "islám žádné násilí neschvaluje ani nepodporuje".

0 0
možnosti

Vikina

21. 4. 2010 14:26
Teda, holkííí,

není nad to, když se pustíte do sebe :-), pak má teprve ta diskuze říz :-P;-) !

0 0
možnosti

Tuubeen

22. 4. 2010 10:02
Re: Teda, holkííí,

Jenže mě už to hádání nebaví... Mám na práci lepší věci! ;-)

0 0
možnosti

three times banned star

21. 4. 2010 3:15
Výhoda muslimek

je tedy v tom, že pokud manžela omrzí, mají dál zajištěný byt a stravu ve společné domácnosti s ním a jeho další manželkou (manželkami)? Děkuju pěkně, to bych teda radši zvedla pozadí a živila se sama. Opravdu jsou to takové lemry líné, že si nechají všechno líbit, jen aby nemusely hnout prstem?

0 0
možnosti

Zawgat_Mohammed

21. 4. 2010 10:45
Re: Výhoda muslimek

Ne, sama bez exmanzela i jeho novych manzelek.

0 0
možnosti

three times banned star

20. 4. 2010 21:18
Proč mi tady vymazali příspěvek

o tom, že ji manžel místo rozvodu může polít kyselinou, ukamenovat nebo pohřbít zaživa? Nejsou snad podobných případů, i z Evropy, plné noviny? Nebo jsou už muslimové taky hájení jako cikáni?

0 0
možnosti

IfčaX

20. 4. 2010 23:18
Re: Proč mi tady vymazali příspěvek

Jo, kdyby to bylo tak krásně průzračné, že manželku může týrat či zavraždit jen muslim... možná by chtělo ty noviny číst častěji... Fakt si myslíte, že v Evropě - Americe - Kanadě se nic takového nestává?

0 0
možnosti

anžto

20. 4. 2010 13:00
hm

a neměla nad tím Verunka dumat, než si ho vzala?:-P

0 0
možnosti

three times banned star

21. 4. 2010 1:16
Re: hm

Čím by asi dumala? Evropanka, která se vdá za muslima, nemůže mít mozek.

0 0
možnosti

Zawgat_Mohammed

19. 4. 2010 21:45
Omezeni poctu zen

Ja jsem nad tim uvazovala, ale nakonec jsem manzela nechala neomezeneho. Dospela jsem totiz k nazoru, ze pokud bude doopravdy chtit nejakou jinou zenskou a nebude mit moznost pridani, vyresi to vymenou.

A v situacich, kdy budu se dvema detmi na materske, budu se starat o nemocne dite, sama budu mit zdravotni problemy ci se budu blizit kmetskemu veku, se mi single zivot nejspis moc zamlouvat nebude. A s hledanim noveho (nezenateho) kousku to take nejbude zrovna nejruzovejsi.

Je ale vhodne si pri snatku s muslimem ve smlouve osetrit, ze pokud pribude druha manzelka, dava to prvni zene pravo na rozvod talaq - pro pripad, ze prvni zena polygamii neskousne, bude mit aspon financni vyhody. V manzelove rodine je pripad, kdy si zena dala do svatebni smlouvy takove pozadavky, ze pokud se manzel nestane milionarem, potom muze o druhe zene ci rozvodu s tou prvni jen snit, protoze by ho to financne zruinovalo.

0 0
možnosti

three times banned star

19. 4. 2010 6:37
Verunko, další manželka je ta nejmenší starost

Všem dámám, které mají tendence zahledět se do osmahlých hochů z rozvojových zemí, doporučuji shlédnout film Fitna.

Jinak Vám, milé Somálky, doporučuji rychle odmontovat zvonek od dveří, než se vrátí Váš pán a vládce, jinak by mohlo být zle http://www.sme.sk/c/5330873/militantni-islamisti-zakazali-v-skolach-v-skolach-v-somalsku-zvonenie.html#ixzz0lGa1uK2a

0 0
možnosti

Mončí2

18. 4. 2010 13:24
Jediný rozdíl

mezi muslimem a "nemuslimem" je ten,že muslim si více manželek může vzít legálně.U nás to pánové řeší milenkama,případně rozvodem;-).Jinak pěkný článekR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 155
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2934x
Láska nedává nic než jen sebe a nebere nic, co sama nemá.
Lásce nic nepatří, ale ani ona nikomu nepatří.
Lásce totiž zcela stačí samotná láska.
Milujete-li, neměli byste říkat "Bůh je v mém srdci", ale raději říkejte "Já jsem v srdci Boha."
A nemyslete si, že lásce můžete určovat směr, protože láska, pokud jí stojíte za to, určí směr vám.
(Džibrán Chalíl Džibrán, Prorok)