Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

PuckHead

26. 11. 2010 23:33
Ženský jsou jak straky: jdou tam, kde se třpytí...

Nesouhlasím. Dnešním holkám absolutně nezáleží, kdo je oplodní. Obecně řečeno, holky mají rády pěkné věci, exotické výtely a neomezený přínos peněz. To jim žádný mladý kluk nedá. Chodí to zhruba tak, že pokud je holka tak do 25, tak si hledá super pohledného hocha stejného věku. Po 25 si pak uvědomí, že její vrstvníci jsou vlastně bez halíře a psychicky nevyzrálí. A protože jim ubíhá drahocený čas, holky se začnou dívat tam, kde ty peníze, sranda, exotické výlety, společenské kontakty,sociální zabezpečení a hlavě finanční jistota - jsou: to je u starších chlapů. Nechá se tedy oplodnit, bude s ním pár let a pak odejde za jiným. Na dítě bude dostávat tučné alimenty a bude štastná. Chlapovi to stejně nevadí, protože ho děcka nezajímají a po pár letech se stejně začne dívat po druhých, lepších, holkách - a to neláleží, jak fantasticky kdysi, před děckama, vypadala. ( na příklad:  Rod Stewart, Mick Jeager, Billy Joel, Donald Trump.. ) . Hodně je o tom napsáno na: http://www.Hamilton.Bloguje.com

0 0
možnosti
ZK

SID09

27. 11. 2010 12:35
Re: Ženský jsou jak straky: jdou tam, kde se třpytí...

Ano jsou i takoví jedinci, ale najdou se občas i nevypočítavé holčiny ( i když každá trošku počítá )  - záleží v jakým okruhu se převážně pohybujete. ;-)!! 

0 0
možnosti
IH

misaviki

28. 6. 2010 14:19
Výměna manželek (?)

Nechci být za rypáka, ale... píšete, že vašeho manžela byste nevyměnila za všechny paláce. Vypadá to jako pohádka, že jste dobře vybrala. Pamatuji si vás z "Výměny manželek" - nevím na 100% jestli jste to byla vy, ale v ČR Karím které mají muže černocha moc nebude, kromě toho ta paní vypadala jako vy. Tam jste na konci povídala něco ve smyslu, že si nerozumíte a že s ním zůstáváte vlastně jen kvůli dětem, že jste rozdílní... Tak to jste mohla žít klidně s bohatým se kterým si nerozumíte :-)

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

28. 6. 2010 14:48
Re: Výměna manželek (?)

Nojo, když tohle pramení z toho, že netušíte, jak se různé ty "reality" show točí a co se s materiálem potom dělá (a já vám to neřeknu, protože před vstupem do nich účastníci podepisují slib mlčenlivosti ;-) ). Můj choť, milovník opery a baletu, tam mj., pokud si dobře vzpomínám, bušil do bubnu, poslouchal hip-hop, jímž jinak upřímně pohrdá, moje kazety vydával za svoje... A taky tam říkali, že máme třípokojový byt, jsme z Brna a tři roky jsme žili v Africe... ;-D

0 0
možnosti
PW

Pulchritudinous Wendolene

18. 6. 2010 18:20
JIny kraj, jiny mrav..tezko vysvetlovat Cechum,

kteri jsou zvykli na vse stylem Neco za neco...A co se tyce penez, zalezi na zene a je jedno, z jakeho naroda je. Nektera je rozumna a uvedomi si, ze zivot s prachatym, ale starym a nemilovanym muzem neni to prave orechove, jina to riskne a poridi si pak milence atd. Osudy byvaji ruzne. Osobne si myslim, ze clovek by mel mit jiste hranice a principy, ze kterych se nehne, jinak je pak prodejny. A je mi jasne, ze pani Gottova, Janeckova, Kaplickakaplickykaplickyova nejsou a nebyly vdane za jejich manzely kvuli sarmu onech duchodcu...;-)

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

19. 6. 2010 6:11
Re: JIny kraj, jiny mrav..tezko vysvetlovat Cechum,

Ano, už jsem taky pochopila... Já si nějak nevšimla, že tyhle mravy v Čechách neplatí. :-)

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

16. 6. 2010 17:22
drama o penězích

....být bohatý a nemuset hnout prstem je vlastně hrozný osud.;-D Nejsem zrovna člověk, který se nechá koupit, ale nějak mi to připomíná Pilcherovou;-D

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

16. 6. 2010 16:19
0 0
možnosti
V

Vikina

13. 6. 2010 18:37
Nu, Karímko,

on tenhle článek přece jen vyznívá jako jedna velká pohádka. Máme prostě jiné zkušenosti. Tím nic proti tomu, že většina lidí se snad ještě stále vybírá podle vzájemných sympatií a nikoliv třeba peněz. Nicméně, že by tu bylo až tolik přebohatých nápadníků, které je možno přehazovat vidlemi - hm, asi žiji v nějaké jiné zemi. A ti, co bohatí jsou (tady myslím Čechy), rozhodně na takovou charitu nejsou. Takže se nediv, že na pohádky moc nevěříme.

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

16. 6. 2010 16:23
Re: Nu, Karímko,

Nojo, Viki, ale to je právě rozdílný pohled v tom, co my považujeme za bohatství a co za charitu... Když si vyrazím, řekněme, na etiopský venkov, tak tam budu i s pěti tisícovkami za milionářku, a šťastlivec, kterému budu klidně z čirých sympatií platit pětistovku měsíčně školného nebo ošatného nebo cokoliv (pro mě pakatel, pro něj jmění), si může říkat, co jsem to za zazobaného mecenáše a co za to asi budu chtít (jenže ten si to asi říkat nebude, protože "co za to", to jsem v takové míře zažila vážně jen ve střední Evropě - neříkám jen v Česku).

0 0
možnosti
N

norayellow

11. 6. 2010 5:12
Vy musite

byt velka milovnice kultury;-D. Kdyz uz jste mela tak nezistne pratele je skoda ze jste s nimi nenavstvila nejakou renomovanou aukci obrazu, treba v Parizi. Ze by vam mohli vydrazit jako darek nejaky ten original od nektereho z vehlasnych umelcu. Milanska opera a lenigradsky balet rozhodne stoji za to videt, ovsem nejake to platno ktere se da prodat a par let za nej zit kdyz prijde bida na kozaky......a kdyz je darovano v ramci cekaci lhuty kdy se vubec, ale vubec nic nedeje...... ;-D;-D

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

11. 6. 2010 10:49
Re: Vy musite

Myslíte, že když jsem se styděla vzít si hodinky, u obrazu by mě to přešlo? ;-D Koukám, že je to asi nepochopitelné, ale než jsem měla děti, děsila mě představa života v luxusu mnohem víc, než představa života v té bídě, co přišla na kozáky... Vážně.

A teď ale docela vážně uvažuju, co by pánové říkali, kdybych na rande v Paříži vykřikla: půjdeme na aukci, chci obraz! ... Teď, když o tom tak přemýšlím, možná právě to, že jsem ostentativně nic nechtěla, mohl být i důvod mé oblíbenosti - v porovnání s těmi "ženami přemrštěných požadavků". :-/

0 0
možnosti
BS

banned star

10. 6. 2010 22:06
Milánskou operu a leningradský balet znám taky

a jelikož jsem se ve škole učila, nemusela jsem se kvůli tomu tahat s žádným přičmoudlíkem, protože jsem si vstupenku i hotel mohla zaplatit sama.

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

10. 6. 2010 23:58
Re: Milánskou operu a leningradský balet znám taky

Zas tak moc jste to s tím učením nepřeháněla, o mezerách v zeměpisu i psychologii už víme, a teď jsme se dokonce dozvěděli, že ani onomastika není vaší silnou stránkou...  ;-D  Ostatně, nemám pocit, že by mě poškodilo, že jsem si milánskou operu mohla prohlédnout už v devatenácti a nemusela jsem čekat do šedesáti, než si na ni vydělám. ;-)

0 0
možnosti
G

Gmur

10. 6. 2010 19:25
hura skvele

moc se mi to libilo.

Tohle "nakupovani"z obou stran nesnasim.

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

11. 6. 2010 0:00
Re: hura skvele

já myslím, že ono ani není tak běžné, jak se (rádo) tvrdívá. Mám takový pocit, že o něm slýchám hlavně od zhrzených (chudých) mužů, kterým žena utekla s někým, kdo měl víc peněz jen jako přívažek k jiným kladům, nebo že se tím utěšují zajištění, leč staří a šerední... ;-)

0 0
možnosti
G

Gmur

10. 6. 2010 19:22
muj oblibeny filosof

Richard David Precht onehda na prednasce (opravdu monolog bez papiru!) rikal, ze se tvrdi, ze muzi pry chteji takovy a takovy zeny s tekovymi parametry- aby se mohli rpozmmnozovat. A dodal: "Ale ja takoveho zadneho neznam!!!". Tudiz pohrbil tuhle teotii ze muzi chteji sex za ucelem rozmnozovani . A jine instantni popularni nazory. Moc se mi libil.

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

11. 6. 2010 0:00
Re: muj oblibeny filosof

Některé věci se do škatulek rvou těžko... ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 155
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2934x
Láska nedává nic než jen sebe a nebere nic, co sama nemá.
Lásce nic nepatří, ale ani ona nikomu nepatří.
Lásce totiž zcela stačí samotná láska.
Milujete-li, neměli byste říkat "Bůh je v mém srdci", ale raději říkejte "Já jsem v srdci Boha."
A nemyslete si, že lásce můžete určovat směr, protože láska, pokud jí stojíte za to, určí směr vám.
(Džibrán Chalíl Džibrán, Prorok)