Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pulchritudinous Wendolene

30. 8. 2010 16:07
Zucastnila jsem se te diskuse u L. Kamesove

Smudly ani smoulove se mi nelibi. Pokud se ovsem najdou dva smudlove, kterym vyhovuje styl teplaky a bez liceni, proti gustu zadny disputat, jen je nutno mit na pameti, ze ono stare dobre plati - Saty delaji cloveka.

Vas clanek je hezky, skvele se s manzelem doplnujete. Tak to ma byt. Ja osobne povazuji liceni za soucast kazdodenni rutiny, delam to ale nejdriv pro sebe, pak teprv pro druhe. Proste jsem zvykla byt vzdy upravena a materstvi nepovazuji za vymluvu vlezt si do laclacu a teplaku. Liceni a upraveni se nezabere moc casu, je li na to nekdo zvykly. Ale zatimco je to soucast zivota, moda a liceni, neni to jedina napln zivota, jako by se mohlo zdat u nekterych muslimek treba ze Zalivu, u kterych je zivot o ranni telenovele, hustem liceni, osperkovani se, rozeni deti a haleni se, kdyz jdou ven...Nejvic mne ale bavi sede mysky, ktere hlasaji, ze Evropankach makeup neslusi a u nalicene zeny nelze poznat oblicej. Z extremu do extremu neni nikde dobre.

0 0
možnosti

ta, která nejsem

30. 8. 2010 20:11
Re: Zucastnila jsem se te diskuse u L. Kamesove

Wendy, já vidím velký rozdíl mezi situací, když muž partnerce při plánování procházky řekne: "Vem si ty modré šaty, ty ti moc sluší," a mezi vrácením partnerky ode dveří, jelikož její vzhled nesplňuje jeho nároky. Žena s normálním sebevědomím by si tohle přece nikdy nenechala líbit.

0 0
možnosti

proctonejde

30. 8. 2010 13:14
Ty Africanky

vcelku nechapu, ze je jim to jedno, kdyz maji na sobe cely den krasne saty a vecer jsou tak mozna rovnou do kose, museji mit zrejme vcelku velkou spotrebu za mesic, kolik novych satu si za mesic porizuji? By me vcelku zajimalo?

Muj manzel me take "pokaral" kdyz jsem si dovolila prijit k nemu do kancelare nenamalovana. On sam hned jak prijde domu se vzdy prevlece do pohodlneho domaciho obleceni..... ale kdyz jdeme ke znamym na veceri tak upravena a namalovana nestaci, musim si nasadit krasny prsten, naramek a retizek, v Turecku je zase zvyk predvadet se na spercich....

0 0
možnosti

Tuubeen

30. 8. 2010 14:15
Re: Ty Africanky

Já je podezírám, že na doma nosí ty, co už vyšly z módy. Také ne vždycky, některým stačí tílko a zavinovací sukně, ale i tak hodně často zametají podlahy a vaří v tom, v čem by Evropanka šla tak do divadla. A mám dojem, že i Senegalky se předvádějí se šperky, leč tak daleko choťův perfekcionalismus nesahá.

0 0
možnosti

Aretta

30. 8. 2010 13:10
Hezounké!

R^

0 0
možnosti

Tuubeen

30. 8. 2010 14:15
Re: Hezounké!

Díky!

0 0
možnosti

veš na pleši

30. 8. 2010 12:07
Pokud můj muž

vidí někde otisk prstu, setře to sám (jenže on ho většinou nevidí, takže kvůli tomu ani nebuzeruje:-)). Nicméně, on se doma rozvaluje v trenkách, já se nemusím stydět, pokud si vezmu tepláky, zejména čeká-li nás velký úklid. Ale je fakt, že my jsme si tak sedli, že nebyla žádná fáze "oslňování" a "imponování". Nebylo to třeba, takže muž mi i v těch vytahaných trenkách přijde sexy. Ale je pravda, kdyby přišel domů a já se tam promenovala ve večerních šatech, jeho myšlenkové pochody by byly obdobné. :-)

0 0
možnosti

Tuubeen

30. 8. 2010 12:13
Re: Pokud můj muž

Nechcete to zkusit? Z experimentálních důvodů by mě vážně zajímala ta reakce... ;-D

0 0
možnosti

blogatorkaa

30. 8. 2010 11:53
jestliže otřít

stopu prstíku zabere jen chviličku, proč místo proslovu tent prstík neutřel sám?  A proč Vám nezaplatil hospodyni na úklid, když je takový pedant a vy mu přes den vychováváte a hlídáte jeho děti?

0 0
možnosti

Tuubeen

30. 8. 2010 12:17
Re: jestliže otřít

Otřít večer stopu prstíku vyžaduje najít hadr (tedy vědět, kde je), dojít do skladu pro štafle, vylézt do skříně pro čistící prostředek a teprve pak stopu otřít. Mezi námi, já líp snáším, když mi choť něco vytkne a nechá mě to udělat, než když přijde domů a chopí se koštěte -  to se mě dotýká přímo osobně  (nehledě na to, že "tak dobře jako já to stejně nikdo neumí"  ;-D ). A přijít mi s návrhem, že mi zaplatí hospodyni, tak to bych se opravdu urazila. (No dobře, oblékat se neumím, ale uklidit si zvládnu sama!!! :-P )

0 0
možnosti

ladyevil_cz

30. 8. 2010 10:12
Proti gustu...

...žádný dišputát;-) Co vyhovuje jedné dvojici, nevyhovuje dvojici druhé a...naopak;-DNeexistuje tedy universum...někomu se zrychlí tep při pohledu na sehnutou služku v teplákách...něgdo polkne nahromaděný sekret ve žgraních při pohledu na kotník v najlonce nad podpatkem ajfelofky...takže nevidím důvod se rozčilovat nad poměry v domácnosti, gde jedno pohlaví druhému dává mírumilovný pokyn k namalování obličeje na xicht před odchodem na veřejnost;-D

0 0
možnosti

Tuubeen

30. 8. 2010 12:18
Re: Proti gustu...

No právě... Také nechápu, co je na tom k řešení. Cpát všechny do jednoho mustru nejde, každý jsme originál.

0 0
možnosti

proxima centauri

30. 8. 2010 9:43
Zena by mela byt upravena uz kvuli sobe.

Pro svuj dobry pocit ze sebe. A taky pro manzela, aby ho stale i eroticky pritahovala. A kecy, ze by vas mel milovat jen pro vasi dobrou dusi a skvely mozek ... Muz je tvor vizualni, nikdo se nechce divat na olezlou ochechuli a i venku se chce pochlubit svou "trofeji". Ja jako zena to mam stejne. Tlusty a neupraveny manzel by me nepritahoval.  Povahu ted neresim, proto jsme se vzali, ze si vyhovujem, ne? Mluvim o tom, ze i po svatbe se clovek musi trochu snazit. Ja doma v gala nechodim, ale nosim treba sukne, protoze mi jednak vyhovuji a manzelovi se libi moje nohy ;) K tomu hezke tricko a je vystarano. Manikura a pedikura, ciste upravene vlasy, rasenka, oholene nohy (a nejen ty ;). To pak muzete kdykoliv vyrazit na ulici bez dalsich priprav. A tolik casu to nezabere.

Jinak co se tyka clanku, pokud jsou oba manzele spokojeni, tak co? Ona modu resit nechce, jeho to bavi. On ji poradi, ona si poradit necha, protoze ji to nevadi. Spokojenost na obou stranach.

0 0
možnosti

Tuubeen

30. 8. 2010 12:20
Re: Zena by mela byt upravena uz kvuli sobe.

Souhlasím, olezlý muž taky nevábí (ale někde jsem měla článek, kde se mi pod ním diskutérky rozohňovaly, že jim je to opravdu jedno, na co se dívají, takže asi i to je individuální), a čistota, tak jak jste to popsala, je naprostý základ.

0 0
možnosti

xs123

30. 8. 2010 9:30
Ty Arabky

fakt nemají v mozku nic jiného než hadry, množení a domácnost, ve které fungují jak nezletilé děti.

0 0
možnosti

Tuubeen

30. 8. 2010 12:21
Re: Ty Arabky

To je reakce na co? Na ten odkaz? O Arabkách v článku není skoro nic...?

0 0
možnosti

jarinka

30. 8. 2010 7:17
Zbytečné hadry.

Nepoťte se doma v různých hadrech, byť by se vám líbily sebevíce. Choďte nazí nebo skoro nazí. :-)

0 0
možnosti

Tuubeen

30. 8. 2010 8:38
Re: Zbytečné hadry.

V našem podnebí a při položení našich oken po většinu roku a dne neproveditelné... I když, měli jsme takového souseda...  ;-D

0 0
možnosti

MayaMoya.

30. 8. 2010 6:33
Vážená dámo,

jestli máte doma takovéhoto "manžela" tak teda potěš koště...Nevím, jestli je buranství vašeho chotě zapříčiněno jinou kulturou, popřípadě vychováním v muslimském světě, kde je žena pouze služka a rodička, nezasloužící si ani pochvalu, nebo jestli je prostě jen kardinálně nevychovaný. Každopádně tím, co jste napsala bych se být Vámi moc nechlubila...ovšem pokud Vám vyhovuje být v roli naprosto nesamostatné služky, která si nemůže vzít na sebe kus oblečení bez toho, aniž by jí to "pan manžel" nezkontroloval, tak si to užijte....fakt zírám, jak můžou bejt některý ženský pitomý...8-o

0 0
možnosti
  • Počet článků 155
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2934x
Láska nedává nic než jen sebe a nebere nic, co sama nemá.
Lásce nic nepatří, ale ani ona nikomu nepatří.
Lásce totiž zcela stačí samotná láska.
Milujete-li, neměli byste říkat "Bůh je v mém srdci", ale raději říkejte "Já jsem v srdci Boha."
A nemyslete si, že lásce můžete určovat směr, protože láska, pokud jí stojíte za to, určí směr vám.
(Džibrán Chalíl Džibrán, Prorok)