Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠS

CHYREN

18. 11. 2009 16:09
Ženská..

někomu Internet fakt krade mozek z hlavy. 8-o Vy si někde ze splašek vyberete to největší ho.no co pluje kolem a pak s ním máváte nad hlavou! ;-D;-DRv[>-]

0 0
možnosti
RH

xmann

18. 11. 2009 15:57
xxxxx

tento blog jsem sice nečetl,ale mám dojem že jeho autor by se měl někde izolovaně léčit.Jsem chlap,ale myyslím,že většinu normálních chlapů 11-ti leté holčičky opravdu sexuálně nepřitahují.A ať se ten dotyčný nezlobí,ale při čtení těch řádek se mi otvírá nůž v kapse...

0 0
možnosti
G

Gmur

18. 11. 2009 15:50
tak tohle mne taky dojalo.

opet z uvedeneho blogu:

"Ohledně vztahů a sexu je lepší skutečně úplně vše než tento feministický bordel.

Od otrokářství přes nacismus, i středověk (no jéje, ten je na vrcholu kvality žebříčku) atd.

Při dnešním stavu žen a většiny mužů by bylo na místě začít načisto otrokářským systémem, kde by byly ženy jen věci a trh s nimi by byl cenově regulován tak, aby si ty nejkvalitnější mohli koupit pracovití a kvalitní chlapi, a zbytek byl na každém trhu dostupný každému. Moji další poněkud kontroverznější ideu, že bych pro odplevelení společnosti i systému nechal všechny ženské nad 13 buď vystřílet, upálit, nebo humánně odsunout (klidně za paušální odsuvné ve výši celoživotního průměrného platu) na nějaké bohem zapomenuté místo, třeba na Sibiř nebo do Francie, ponechám k široké diskusi."

DObry ne??

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

18. 11. 2009 17:01
Re: tak tohle mne taky dojalo.

Mně se tam ještě líbí (kdesi v hlubinách blogu jsem kdysi četla), že žena smí s dotyčným psavcem být, pokud mu bude odvádět část platu. To mě také zaujalo, ale teď už to nemůžu najít. :-/

0 0
možnosti
G

Gmur

18. 11. 2009 15:42
to neni nvirtualita, ale ze zivota

nekterych muzu.

Citat tam:

**Jinak, muž kterého sexuálně nepřitahují třináctiletá-čtrnáctiletá děvčata, NENÍ DUŠEVNĚ A FYZICKY V POŘÁDKU."

To je přece žárlivost schovaná za spravedlivé rozhořčení. Každá ženská si v koutku mysli uvědomuje, že s čtrnáctiletou holkou se nemůže v ničem měřit - maximálně v tom, co její mínus a to bývají mnohdy i ty přeceňované zkušenosti. *

On tohle nekdo mysli naprosto vazne.

0 0
možnosti
TJ

Rudick

18. 11. 2009 15:12
Pedofilní magor bloguje,

zcela održený od reality hřeší na to, že Internet snese vše. Různých individuí, které si vedou podivné deníčky je spousta, pokud jste zatím našla jen jednoho takového aliena, je to spíše pozitivní statistika.

0 0
možnosti
  • Počet článků 155
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2934x
Láska nedává nic než jen sebe a nebere nic, co sama nemá.
Lásce nic nepatří, ale ani ona nikomu nepatří.
Lásce totiž zcela stačí samotná láska.
Milujete-li, neměli byste říkat "Bůh je v mém srdci", ale raději říkejte "Já jsem v srdci Boha."
A nemyslete si, že lásce můžete určovat směr, protože láska, pokud jí stojíte za to, určí směr vám.
(Džibrán Chalíl Džibrán, Prorok)