Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J

Jan.Emil

9. 2. 2010 12:26
Nadčasová kniha říká,

 "Kdo šetří hůl, nenávidí svého syna, kdežto kdo jej miluje, trestá ho včas."

Zdroj: Bible, Přís. 13,24:

Nikdo netvrdí že je správné děti mlátit  řemeny, vařečkami, klacky, hadicemi a kdo ví čím ještě jak to tady někdo napsal avšak bez nějakého toho lepance kvalitně vychovat dítě nelze.

Takže fyzické tresty nadále budu používat a pokud dostanu nějakou tu pokutu, no tak nekoupím děcku hračku, nepojede na lyžák nebo co já vím? snad chápete že pokutu zase zaplatí v konečném důsledku děcko.

0 0
možnosti
VP

vasapro

9. 2. 2010 12:34
Re: Nadčasová kniha říká,

R^ ... moje rec ;-)

0 0
možnosti
MV

marka40

9. 2. 2010 12:24
Naprosto přesné!

Ten pořad s paní Džamilou jsem rovněž viděla. Říkala jsem si při tom , jestlipak ta paní někdy chodila s dvěmi až třemi dětmi po ulici. Držet dítě za ruku a dívat se mu do očí - a co v tu chvíli budou dělat ty dvě další? Nikdy jsem děti nemlátila, ale to plácnutí v pravou chvíli je opravdu nejefektivnější. Shodou okolností jsem nedávno potkala maminku s dvěmi malými dětmi. Jedno vedla za ruku, druhé, trochu větší pořád utíkalo do silnice. Třikrát ho napomenula, že to nesmí, že by ho zajelo auto. Ani jednou to nepomohlo. Tak mu naplácala -a ejhle - už tam nevběhlo! Na takové malé dítě ani nic jiného neplatí. U těch velkých je pak opravdu mnohem účinnější zákaz počítače, než facka. Když jsem mému synovi dala na vybranou, jaký trest chce, zda zákaz počítače, nebo nafackovat, vybral si - nafackovat. Na to jsem mu řekla, že v žádném případě, že ho přece nemohu fyzicky trestat, takže bude ten zákaz. Brblal, že je to ode mne porušování lidských práv, protože si vybral nafackovat.

0 0
možnosti
BH

BoboHml

9. 2. 2010 13:55
Re: Naprosto přesné!

;-DR^

0 0
možnosti
D

DrID

9. 2. 2010 11:11
Jde tady o opravdu bité děti!

A jakýkoliv veselý článek nezastíní fakt, že mnozí čeští rodiče mlátí děti řemeny, vařečkami, klacky, hadicemi a kdo ví čím ještě. Každý soudný člověk chápe, že opravdu nejde o plácnutí, ale pokud bude legislativa i hrdla našich hrdých rodičů hlásat, že je správné bít děti, tak mají tyrani pré a navíc nám rostou stále nové generace bezcitných surovců...pak se taky nedivte nad osudem opuštěných seniorů, se mnou kdyby rodiče zacházeli tak jak to často ještě dnes slyším, tak se po nich v dospělosti ani neotočím! Takže bez karmy...

0 0
možnosti
S

Sekanice

9. 2. 2010 11:41
Re: Jde tady o opravdu bité děti!

... já jsem v dětství bita byla a zpětně musím uznat, že vždy zaslouženě. Dnes své děti nebiju, ale tak jako autorka potajmu závidím těm maminkám, které umí v pravou chvíli vlepit tu správnou na zadek. Opravdu někdy nic jiného nezabere. Já tohle neumím, nicméně pak někdy jen tak zoufale stojím a zírám, nevěda si rady, jak to tedy mám zařídit, aby ty děti poslechly a to mám normální děti, žádné lumpy. Je to prostě fakt, že nic jiného než jedna výchovná asi někdy nezabere. Jinak se musíte hodně sebezapřít, nebo mít pak hysterické "řvací" záchvaty jako já. Pravdou je, že na děti to zabere, když už mě to chytne, nicméně ohrožená jsem zase na zdraví já, protože z toho pak mám málem infarkt a děti možná větší trauma, než kdybych jim jednu plácla.... Takže já za sebe si myslím, že pokud je člověk soudný a nevěřím, jak píšete vy, že je standardem mlátit děti řemenem apod., tak ať radši jedna sedne, než aby se něco horšího stalo. Pokud to člověk umí odhadnout, tak proč ne.

0 0
možnosti
BH

BoboHml

9. 2. 2010 8:08
.

R^R^R^R^

0 0
možnosti
L

lesicatko

8. 2. 2010 22:00
veru

Bohužial - je to nenormálny trend, ale nevyhnete sa mu. V SR platí zákaz akýchkoľvek fyzických aj psychických trestov aj v rodine ! od 1.1.2009 - už bolo zaregistrovaných viac zneužití - veď je to totálne gumový zákon, Aj ČR podpísala Lisabonskú zmluvu, nie ? Tak sa nebráňte výchove detí podľa direktív EU. A bacha na susedov, exmanželov a samotné deti

.

http://olivieri.blog.sme.sk/c/169970/Udaj-svojich-fotrovcov.html

0 0
možnosti
F

Fumu

9. 2. 2010 0:01
Re: veru

Nic nového pod sluncem.Za války udal Pavlík Morozov své rodiče;-D

0 0
možnosti
AT

Antek

8. 2. 2010 20:40
Výchova

Ano,zakažme fyzické tresty,ale rovnou snižme hranici trestné odpovědnosti už od kolébky.Kdysi o mě učitelka přerazila ukazovátko,ale nedej Bože,abych si doma postěžoval,to bych dostal znovu.V dnešní době se učitel jen škaredě podívá na žáčka a už by ho roznesli v zubech.Navíc-moc peněz-já si všechno můžu dovolit,papínek to vyžehlí,nemusím uznávat žádnou autoritu...

0 0
možnosti
WW

sluni-sluni

9. 2. 2010 11:22
Re: Výchova

přesně tak, a nedej bože aby rodiče měli jít do školy osobně - je přece internet... napišou si s účou a je to vyřešeno ;-)

0 0
možnosti
MV

Martin V

8. 2. 2010 19:53
Až to bude

Až ten zákon bude platit, tak jsem zvědav, kdo bude vychovávat moje děti:-)

Kdybych se svým klukům díval mlčky dvacet vteřin do tváře, pokaždé, když něco provedou, tak za celý den asi nepromluvím...:-P

0 0
možnosti
VNP

veš na pleši

8. 2. 2010 19:46
Až budete tím vyvrhelem a sedět ve vězení,

zamlouvám si místo na cele s Vámi. Taky tam totiž budu. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 155
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2934x
Láska nedává nic než jen sebe a nebere nic, co sama nemá.
Lásce nic nepatří, ale ani ona nikomu nepatří.
Lásce totiž zcela stačí samotná láska.
Milujete-li, neměli byste říkat "Bůh je v mém srdci", ale raději říkejte "Já jsem v srdci Boha."
A nemyslete si, že lásce můžete určovat směr, protože láska, pokud jí stojíte za to, určí směr vám.
(Džibrán Chalíl Džibrán, Prorok)