Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L

Leopoldo

3. 7. 2010 3:50
Kdyz je to tak spatná investice

tak jak si vysvetlit,ze arabové jich mají nekolik?

0 0
možnosti
Z

zasejeden

3. 7. 2010 3:41
Počty strašně kulhají

Troufám si tvrdit, že za "ať nežeru" 25K čistá ruka (cca 32K brutto?) seženu služby, že otec ani matka nehnou v domácnosti prstem a budou mít uklizeno, navařeno atd... a o dítě(děti) postarané. To je trochu jiné číslo... si myslím. A to si myslím, že jsem to fakt nadhodnotil (stačí vědět, kolik se platí aupair v zahraničí v poměru k jejich prům. platu)

Já si třeba úklid platím (v Praze), takže vím... stojí to pakatel.

Navíc vzájemné(nejen sexuální, byť se sexem spojené) uspokojení je něco zcela jiného než sexuální služba.

Už z tohoto pohledu je to srovnání z původního článku nepříliš vhodné. Na druhou stranu zcela nekonkurenční prostředí resp. dokonce jakési výhradní postavení v manželství neprospívá kvalitě jistých oblastí (a sexuální služba tam patří) v tom má autor původního článku pravdu. A je to jistě oboustranné. Pročistit vzduch v těchto vodách by to chtělo.

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

3. 7. 2010 7:28
Re: Počty strašně kulhají

Jenže v Česku au pair oficiálně mít nemůžete, a když ano (chůvu, nikoli au-pair), platíte znovu skoro stovku na hodinu, stačí se podívat na nabídky a poptávky:

http://brigady.hyperinzerce.cz/au-pair/inzerat/3077379-au-pair-praha-6-s-bydlenim-2-holcicky-nabidka-praha/

http://www.rodina-finance.cz/deti.205/hlidani-deti-kolik-stoji-au-pair.20147.html .

Nepsala jsem, že tyto služby nejdou sehnat levněji, vycházela jsem z ceníků agentur (myslím, že už jsem někde zmínila, že taková načerno zaměstnaná Ukrajinak by to jistěc dělala ráda i za 15.000).

Nicméně je to, prosím, jedno, protože článek byl míněn jako nadsázka... ;-)

0 0
možnosti
VF

HenryVIII

2. 7. 2010 22:46

za to budu muset platit, tak toho nechám.

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

3. 7. 2010 7:21
Re: Až

R^

0 0
možnosti
S

Snad

2. 7. 2010 21:59
Z druhé strany

Musel bych Vás platit 333 Kč za hodinu cca 16 hodin denně, ale po odečtení komerčního ubytování, stravování,pronájmu pračky, atd. by vám toho moc ze 160 tis také nezbylo se 2 dětmi. Z mého pohledu jsou děti Vaše.

0 0
možnosti
Z

Zawgat_Mohammed

2. 7. 2010 22:41
Re: Z druhé strany

A proc jeji?

0 0
možnosti
RR

RumBum

2. 7. 2010 21:55
pěstounská péče?

jedna věc je, že si vynásobíte hodinové sazby. Reálně je cena vaší pěstounské péče  17193 Kč.

http://www.mesec.cz/mzdy-a-duchod/socialni-podpora/socialni-davky/pruvodce/davky-pestounske-pece/

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

3. 7. 2010 7:16
Re: pěstounská péče?

A těch 900.000? ;-D

0 0
možnosti
D

dampfer

2. 7. 2010 21:37
Prosím

ze zkušeností vím, že manželka pro svou potřebu utratí tak cca 66% z příjmů.

Úklonu a uznání patří těm ženám, které jsou výbornými hospodyněmi, moc jich není, ale jsou. O sexu raději nemluvit, moderní žena je většinou nymfomankou, která si sotva dokáže představit den bez sexu.

0 0
možnosti
Z

Zawgat_Mohammed

2. 7. 2010 22:46
Re: Prosím

Jak kde - u nas ma vetsi spotrebu manzel: vic proji, kupuje si drazsi obleceni, jezdi autem (ja na cestu do prace/k doktorovi apod. preferuji MHD), jezdi na mezinarodni kongresy.

0 0
možnosti
A

Albert.Pes

2. 7. 2010 21:28
Prosouložených 40 000?

Mno jestli to berete po daních a základní sazba je uvedených 500 kč/číslo, tak to teda potěš koště... 8-o

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

3. 7. 2010 7:10
Re: Prosouložených 40 000?

Hrubého. Už to tu někdo jiný zvědavý taky počítal. :-)

0 0
možnosti
G

Gomezzz

2. 7. 2010 20:50
Ale,ale,ale.....

Když jsem před 13lety bral svou drahou maželku, bylo mi jasné, že bude tím nejdražším, co budu v žitě mít. Když se mi po pár letech narodil syn a poté dcera, přibyly do mého života další dva diamanty. Oproti jejich ceně je hodinová sazba chůvy či prostitutky nicotný pakatel...;-)

0 0
možnosti
L

Luisa

2. 7. 2010 22:45
Re: Ale,ale,ale.....

R^

0 0
možnosti
KV

_-1-_

2. 7. 2010 19:28
Nevím .... ještě jsem si žádnou nekupoval.

0 0
možnosti
KV

_-1-_

2. 7. 2010 19:32
Re: Nevím .... ještě jsem si žádnou nekupoval.

Tak jsem si přečetl článek .... a tu fakturu bych Vám pěkně sešktal! :-)

0 0
možnosti
JD

Janulice78

2. 7. 2010 19:20
jeste

mi prosim vas nekdo vysvetlete, proc o tom nekteri debatuji s vaznou tvari? nebo uz jsem hned na zacatku krasneho dlouheho vikendu tak namazana a nechapu je?

0 0
možnosti
V

Vikina

3. 7. 2010 2:21
Re: jeste

R^R^ ;-D + V

0 0
možnosti
  • Počet článků 155
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2934x
Láska nedává nic než jen sebe a nebere nic, co sama nemá.
Lásce nic nepatří, ale ani ona nikomu nepatří.
Lásce totiž zcela stačí samotná láska.
Milujete-li, neměli byste říkat "Bůh je v mém srdci", ale raději říkejte "Já jsem v srdci Boha."
A nemyslete si, že lásce můžete určovat směr, protože láska, pokud jí stojíte za to, určí směr vám.
(Džibrán Chalíl Džibrán, Prorok)