Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

marka40

3. 11. 2010 12:35
Myslím, tedy jsem -

to jste vystihla naprosto přesně. Taková žena pak nemá potřebu stále dokola ujišťovat sebe i okolí o tom, že je se svým životem spokojená a tudíž nemá ani potřebu o tom psát další a další články. Pokud se ale objeví několik blogerek, a všechny píší totéž, takže to vypadá, jako by to bylo hozené přes kopírák, pak mi to přijde opravdu poněkud zvláštní.

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

3. 11. 2010 13:33
Re: Myslím, tedy jsem -

Ale tady nejde o blogerky, o články ani o ujišťování. Jde o to, jak se k jakékoli odlišnosti ŽEN staví okolí. Proč je to jiné, než u odlišnosti mužů, a proč se to týká i těch, co vůbec neblogují, například... Podívejte se dolů pod článek na odkazy "souvisejících textů" - v každém se dočtete, že "feministky jsou...", "singl ženy jsou...", "muslimky jsou..." a s blogy to ve většině případů nemá vůbec nic společného. Ostatně, já o štěstí blogy nepíšu, a také se doslýchám, jak jsem na tom špatně... A vůbec, proč by třeba slečna s nadváhou nemohla napsat, že je šťastná a přitom skutečně šťastnou být? Třeba to napsala právě proto, že ji okolí vnucuje, že šťatsná není, a proto píše... Třeba se tu zaměňuje příčina a následek. ;-)

0 0
možnosti
PM

KOLDAK

3. 11. 2010 12:22
Jak se říká konvertitům k islámu už víme.

A víte, jak se říká tomu, kdo konvertuje od islámu? 

Mrtvola

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

3. 11. 2010 12:28
Re: Jak se říká konvertitům k islámu už víme.

I těm, kdo jsou v takové situaci po léta spokojeně živi? ;-D

0 0
možnosti
A

APEG

3. 11. 2010 12:22
Možná..

..ale ještě v žádné době nebyly odlišnosti tolerovány tolik jako dnes.

 

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

3. 11. 2010 12:27
Re: Možná..

Článek je spíš o tom, proč se odlišnostem u mužů říká "on je takový, on se tak rozhodl, je to jeho filosofie, když mu to vyhovuje..." a u žen "ona je ošklivá, nešťatsná, zakomplexovaná, hloupá... nic jiného jí nezbylo". Respektive, proč muž tu volbu má a žena ne?

0 0
možnosti
HU

hilsner_urquell

3. 11. 2010 11:36
bů, oni jsou na mně oškliví, bů bů bé!

Co tímhle náříkáním sledujete? Tímhle chcete někoho přesvědčit, že jste silná, krásná a šťastná ? Každej se někdy musí vyrovnávat s blbejma kecama proti sobě. A s tím " odlišným metrem pro ženy" to nejspíš bude tak, že si ženy takovouhle kritiku jednak víc berou a jednak samy víc pomlouvají ;-D

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

3. 11. 2010 11:50
Re: bů, oni jsou na mně oškliví, bů bů bé!

Naříkáním? 8-o To jste ten článek nepochopil... a už vůbec to není o mně nebo o mém štěstí (stejně jsem nešťastná a ošklivá :-) ).

Nemyslím, že by přiznání nezávislých rozhodovacích schopností jen mužům bylo dáno tím, že ženy víc pomlouvají. Mně to jen přijde pozoruhodné.

0 0
možnosti
A

Akire

3. 11. 2010 11:35
karma

R^

0 0
možnosti
OFVI

old fashioned Vince IV..

3. 11. 2010 11:32
Diartová se picne

;-D;-D

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

3. 11. 2010 11:28
Hmmm...

...tak tohle bude asi vejvar, dar Tuubeen ;-DLoL;-DR^ /to chybějící e nedoplním...vypadá to tak také dobře ;-)

0 0
možnosti
ÚNV

úplně nová Viktorka

3. 11. 2010 11:27
:-))

Zbožňuju větu: No jo, ženská...

Slyšela jsem ji, když jsem nevěděla, jak přeprogramovat ovládání garážových vrat.

A slyšela jsem ji znova, když jsem to ovládání naprogramovala a řvala u toho:Teď na mě nikdo nemluvte.

0 0
možnosti
  • Počet článků 155
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2934x
Láska nedává nic než jen sebe a nebere nic, co sama nemá.
Lásce nic nepatří, ale ani ona nikomu nepatří.
Lásce totiž zcela stačí samotná láska.
Milujete-li, neměli byste říkat "Bůh je v mém srdci", ale raději říkejte "Já jsem v srdci Boha."
A nemyslete si, že lásce můžete určovat směr, protože láska, pokud jí stojíte za to, určí směr vám.
(Džibrán Chalíl Džibrán, Prorok)