Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jeanetka

24. 11. 2010 15:52
Ženské,

vy fakt neumíte sestavit nějakou jinou myšlenku než jen o těch svých mléčných žlázách, nebo o rodidlech?

0 0
možnosti
IP

deviv

24. 11. 2010 15:50
ufff

vyčerpávající, díky.......já to říkám pořád, že se z toho všeho začala dělat zbytečná věda a dneska kdo nepřečte x odborných knížek jako by nebyl schopný mít dítě......přitom instinkt prostě funguje a nikam nezmizel, stačí mu naslouchat. Mimochodem jsem se také zapojila do mléčného šílenství se svým článkem, ale doufám, že vyzněl tak jak jsem napsala zde - používat rozum místo odborných brožur R^

0 0
možnosti
IB

isabell

24. 11. 2010 15:39
...

Moc pěkné R^

0 0
možnosti
L

lesicatko

24. 11. 2010 15:37
Pekný článok

Sú matky, ktoré na otázku od iných koľko kojili deti s úsmevom odpovedia "ani deň" 

No a ak nastane trapne ticho, tak ho zrušia jedinou vetou, po ktorej všetky mamičky zmenia svoj postoj :))

A o tom to je - život nie je čiernobiely...

0 0
možnosti
  • Počet článků 155
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2934x
Láska nedává nic než jen sebe a nebere nic, co sama nemá.
Lásce nic nepatří, ale ani ona nikomu nepatří.
Lásce totiž zcela stačí samotná láska.
Milujete-li, neměli byste říkat "Bůh je v mém srdci", ale raději říkejte "Já jsem v srdci Boha."
A nemyslete si, že lásce můžete určovat směr, protože láska, pokud jí stojíte za to, určí směr vám.
(Džibrán Chalíl Džibrán, Prorok)