Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VNP

veš na pleši

27. 11. 2009 17:21
Jen doufám,

že Vás teď neprohlásí za odpadlici... :-)

Mimochodem já se považuji nejspíš za ateistku, žádná z nejrůznějších věrouk mi není blízká, ale pozornost někde na ulici od cizích mužů mi taky nedělá dobře. To asi vůbec nemusí souviset s náboženstvím. Ale je fakt, kdybych byla věřící, asi bych si nevybrala Boha, který rozhoduje i o tom, co si kdo oblíká... :-)

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

27. 11. 2009 17:24
Re: Jen doufám,

Já už jsem úplně ztracený případ. ;-) A ta nežádaná pozornost, to určitě s náboženstvím nesouvisí vůbec. Myslím, že pozornost budí rády snad jen ty "umělé slečny", a těch je menšina.

0 0
možnosti
FP

forhend

27. 11. 2009 16:11
A hele, další nenápadné kroky,

k islamizaci ČR, potažmo celé Evropy...:-/ Lidé, bděme...

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

27. 11. 2009 17:04
Re: A hele, další nenápadné kroky,

No a teď si vemte, jak nenápadné by ty kroky byly, kdyby muslimky chodily "v civilu"... To už byste ani nevěděl, kdo je nepřítel! :-/

0 0
možnosti
J

jirkaknop

27. 11. 2009 15:36
Nezbyde mi, než Vaše pocity prověřit osobně.

Jeden můj známý mi nedávno nabídl, že obstará ty zahalovací látky a vyrazíme do ulic. Jsem zvědavý, zda nás bude někdo obtěžovat. Mám pocit, že si to vymýšlíte. Uvidíme.

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

27. 11. 2009 15:47
Re: Nezbyde mi, než Vaše pocity prověřit osobně.

No, pokud si zahalíte i tvář, tak vás možná nikdo obtěžovat nebude, to už jsem naznačila v článku. A když ji necháte odhalenou a budete se vydávat za muslimskou transsexuálku, tak možná taky ne... ;-D

0 0
možnosti
JG

jiriiik

27. 11. 2009 15:10
Pěkně napsáno

A děkuji za zasvěcení do tajů Vašich zkušeností a pocitů, které bych jako běžný muž nikdy nemohl poznat a chválím za upřímnost a odvahu.

Vždycky když nějakou v hábitu potkám, snažím se ji vyčíst z očí, jestli to tak dělá dobrovolně nebo "dobrovolně" tak jak chce její muž za nímž držíc ještě dítě v náručí často kráčí. Dle mého názoru jsou takoví chlapi naprostí omezenci a mělo by být jen na ženě, jestli si bere šátek nebo ne.

Vždycky si totiž představím sám sebe jak by mě to děsně štvalo, kdybych se mávnutím kouzelného proutku do nějakých hábitů denně musel soukat já stejně jako můj bratr, soused, kolega v práci atd.., zatím co má manželka a další ženy nikoliv.

0 0
možnosti
JM

Malicekk

27. 11. 2009 15:02
bylo mi

receno, ze o zpusobu oblekani rozhoduje manzel, tedy o mire zahaleni, je to pravda?

0 0
možnosti
M

motylek_02

27. 11. 2009 14:48
:-)

:-) dobry den Karimo, ctu Vas rada. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 155
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2934x
Láska nedává nic než jen sebe a nebere nic, co sama nemá.
Lásce nic nepatří, ale ani ona nikomu nepatří.
Lásce totiž zcela stačí samotná láska.
Milujete-li, neměli byste říkat "Bůh je v mém srdci", ale raději říkejte "Já jsem v srdci Boha."
A nemyslete si, že lásce můžete určovat směr, protože láska, pokud jí stojíte za to, určí směr vám.
(Džibrán Chalíl Džibrán, Prorok)