Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

reactt

29. 11. 2009 15:22
Rodina

Je mě líto, že Vám někdo vyhrožoval.. Když už ale nemyslíte na sebe, myslete na Vaší rodinu a na problémy, které těmito naprosto šílenými kroky způsobujete. Některé věci ještě jdou zastavit.. Vše se ale mění, když se do Vaší mešity dostanou lidé z Pakystánu a Íránu.. Vy tam otevřete tu svojí pusinku a uvidíte co bude následovat.. Dochází to až tak daleko, že na Vás příjde pár Core Muslimů a nejen že zabijí Vás ale zabijí i Vaší rodinu..  Tohle je prostě přístup Velké rodiny.. Vaši dceru pak prodají a provdají dalšímu Pakistáncovi v Pakistánu, kde zůstane do smrti zavřená v Hradu, kde bude bydlet dalších 100 lidí.. Tyto případy jsou na dením pořádku. Chápete tu podstatu?

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

29. 11. 2009 16:22
Re: Rodina

Těší mě vaše obavy o mou bezpečnost. Ale, víte, žádný muslim mi ještě nevyhrožoval ani v mešitě, ani jinde. To mají ve zvyku čeští mladíci, a tak se aktuálně mám napozoru spíš před vyholenými paky, než před vousatými muslimy, kteří se vůči mně ještě krvelačně neprojevili. Ty začnu řešit, až se projeví - zatím řeším to, co je aktuální (což si vy nepochybně představit neumíte, jinak byste mi nepsal/a takové věci).  A skutečně, věřte nebo ne, je mi skoro jedno, co se děje v Pákistánu, protože se mě to netýká a nemůžu s tím nic dělat. Ani s dětskou prací tam, zkrátka s ničím. Strejně tak se mě netýká, co se děje v Bělorusku nebo v USA, a nemůžu s tím nic dělat.  A opravdu nevím, jakou "mojí mešitu" máte na mysli.

0 0
možnosti
JG

jiriiik

29. 11. 2009 17:36
Re: Rodina

Ale můžete s tím dělat něco tady, myslím tím zejména vysvětlovat své postoje k těmto negativům v dnešním muslimském světě a JASNĚ vyjádřit svůj nesouhlas s nimi, s těmi hlavními obavami co trápí většinovou populaci. Stačí jednoduše.

Příklad: Já potvrzuji, že rovněž nemám rád vyholené paka.

Vy: .... Já vím, je to poněkud dětinské, ale napadá mě k tomu jedno nadnesené srovnání. Mám hoooodně dobrého kámoše z F-M, který ve fotbale děsně fandí Baníku. A ten když tak 2-3x ročně za mnou přijede do Prahy, vždycky kroutí hlavou jaké policejní razie se k vůli té menšině co dělá bordel tady pořádají. A až si zafandí, tak s ním jdu na pivko a že je ze SM samozřejmě pozná každý hned. A jedna z prvních otázek na něj je, proč tady při fotbale vždycky dělá bordel - což samozřejmě za něj mohu dát ruku do ohně že je naprosto pohodový a ty blázny z Katovic či kde jsou z PL ani nezná.

0 0
možnosti
JG

jiriiik

29. 11. 2009 17:37
Re: Rodina

Ale na to už je tady zvyklý a ví že nejdříve musí deklarovat s čím souhlasí a s čím ne a většinou se ledy prolomí. Posledně bylo úžasné jak se s jedním sparťanem rozkecali (teda nevím jak sledujete fotbal, podotýkám je to jako by se lísali pejsek s kočičkou) a bavili se spíše kolik stojí permice, jak vznikaly některé chorály, atd. a nakonec si vzájemně kupovali panáky.

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

29. 11. 2009 17:51
Re: Rodina

Chtěla bych vidět to vyholené pako :-), svaté natolik, že bude ochotně a trpělivě a znovu a znovu vysvětlovat vulgárním anarchistům a cikánům, že on skutečně tu výlohu nevymlátil a vytloukání výloh se mu v zásadě příčí, když mu po každé druhé větě řeknou: "ale vy lžete! To vy mi tu jen tak povídáte, že jste proti vytloukání výloh, já VÍM, že v hloubi duše vytloukání výloh podporujete, a jen co budete mít možnost, výlohy vytlučete a ještě podpálíte všecky děti, co najdete, já vás moc dobře znám!" ;-D

0 0
možnosti
JG

jiriiik

29. 11. 2009 18:03
Re: Rodina

Hmm, tak deklarace žádná ...... Myslel jsem že jsem to napsal celkem názorně, škoda. Skoro abych Vás litoval, přitom s tím Senegalem Vám věřím.

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

29. 11. 2009 18:06
Re: Rodina

šmarjá, co chcete deklarovat? Že jsem proti kamenování znásilněných? A co s tím mám společného? Na islámu to založeno není, a Somálka nejsem...

0 0
možnosti
JG

jiriiik

29. 11. 2009 18:21
Re: Rodina

Anoooooooo. Tak to máme konečně první bod za sebou.

Tak dále ať nám to ubíhá :-) Nezlobte se ale podobné věci a odsouzení neřestí za svou komunitu je jedna z klíčových věcí co z muslimů leze jak z chlupaté deky.

Já: Odsuzuji buranství českých mužů na českých ženách.

Vy: ...

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

29. 11. 2009 18:28
Re: Rodina

:-) Víte co? Občas na ten blog mrkněte, já myslím, že ani nemusím odsuzovat (věci, co s islámem nemají co do činění? Proč zrovna já? Jestli někde nějaký vousatý pako tvrdí, že je fajn se vyhodit v autobuse plném dětí, promiňte, ale do toho mně vážně není víc, než vám do kuřimské kauzy. A tímto s "odsuzováním" končím, ne kvůli souhlasu, ale protože mi tohle leze krkem. Nejsem zodpovědná za jiné lidi. ;-) )

0 0
možnosti
S

sphagnum

29. 11. 2009 19:25
Re: Rodina

Kamenování znásilněných nemá s Islámem nic společného? Jak je potom možné, že se to neděje nikde mimo islámský svět a k naprosto shodné procedůře se dopracovali například somálci a afgánci, kteří kromě islámu nemají kulturně vůbec nic společného. To jako kriticky uvažující člověk poznamenaný antropologií nemůžete smést ze stolu mávnutím ruky.  Že něco nevidíte (protože vidět nechcete) neznamená, že to tam není a 95% náhodně vybraných lidí pochopí psaný text právě takhle a vaše alternativní kostrbaté vysvětlení je ani nenapadne.

0 0
možnosti
  • Počet článků 155
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2934x
Láska nedává nic než jen sebe a nebere nic, co sama nemá.
Lásce nic nepatří, ale ani ona nikomu nepatří.
Lásce totiž zcela stačí samotná láska.
Milujete-li, neměli byste říkat "Bůh je v mém srdci", ale raději říkejte "Já jsem v srdci Boha."
A nemyslete si, že lásce můžete určovat směr, protože láska, pokud jí stojíte za to, určí směr vám.
(Džibrán Chalíl Džibrán, Prorok)